ضمانت اصالت محصول

ضمانت اصالت محصول

ضمانت اصالت محصول :

متاسفانه عبارت جنس غیر اصل یا تقلبی را بارها و بارها در طول زندگی شنیده ایم. شاید بتوان گفت همه نیز حداقل یکبار در دام آن افتاده ایم. جنس تقلبی معمولا” برای محصولات وارداتی و تولید غیر داخل مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که تقاضا برای برند های شناخته شده و با کیفیت معمولا” زیاد است ، سودجویان و متقلبان” را ترغیب به واردات جنس بی کیفیت چینی ( باید گفت محصولات با کیفیت چینی نیز وجود دارند. ) با قیمت پایین تر اما به اسم برند شناخته شده می نماید. گاهی اوقات اجناس تقلبی به سادگی حتی توسط مشتری نیز با توجه به کیفیت ساخت قابل تشخیص است. اما گاهی این امر به قدری مشکل است که حتی توسط سازنده آن برند هم به سادگی امکان پذیر نیست !

نوع تقلب و کپی محصولات ، انواع مختلفی دارد اما معمولا” آنچه با ظرافت صورت می گیرد، ظاهر محصول است. اگر محصول را باز کنید، خواهید دید که در مواردی مانند قطعات الکتریکی ، جنس مواد و … تفاوت های بارزی دارند.

آی ناین سعی کرده است برای بسیاری از محصولات مانند پمپ آب ، ترموستات ، موتور برق و … راهکار عمومی جهت تشخیص محصول اصل ارائه و منتشر کند اما متاسفانه برخی محصولات هیچ راهکار قابل استفاده توسط مشتریان را که به محصول آسیب نزده و یا گارانتی آن را باطل نکند، ندارد.

آی ناین وظیفه خود می داند با مشتری صادق باشد، لذا محصولات عرضه شده توسط این شرکت تماما” همان چیزی است که در مشخصات محصول ذکر شده است. کافی است از کارشناس فنی محصول بپرسید این محصول اصل آن برند هست یا نه ؟ همچنین در مشخصات فنی محصول نیز مواردی مانند کشور سازنده یا برند مشخص شده است. ضمانت اصالت کالا نیز برای آی ناین مرجوعی کالای غیر اصل است.