معرفی 18 عدد از بهترین کارواش خانگی در سال 1402 + قیمت

بهترین کارواش خانگی


کارواش خانگی وسیله ای است که معمولا” قیمت آن از حدود 3 میلیون تومان شروع شده و برخی از مدل ها حتی تا 30 میلیون تومان نیز قیمت دارند. اما نکته مهم این است که بهترین کارواش خانگی برای شما الزاما” گرانترین آن نیست. اگر از دستگاه کارواش تنها به منظور تمیز کردن موتور سیکلت، خودرو، اطراف پارکینگ و کثیفی های معمولی که ماندگاری بالا ندارند استفاده می کنید، مدل معمولی با فشار حدود 100 بار نیز پاسخگوی نیاز شما است. کارواش 100 باری، در رده بندی کارواش کم قدرت قرار می گیرد. همچنین از این کارواش برای پاکسازی گل و لای و تمیز کردن مقطعی حیاط و منزل نیز کاربرد دارد. برخی کارواش ها علیرغم فشار آب بالا تا 140 بار نیز همچنان در دسته بندی کارواش خانگی قوی قرار می گیرند. اما چرا خرید کارواش خانگی سیار بهترین انتخاب است؟

کارواش خانگی وسیله ای است که به کمک آن می توانید علاوه بر خودرو، اقدام به تمیز کردن هر سطحی مانند دیوار حیاط، پاسیو، باربیکیو، سقف و… نمایید. این کارواش ها به نام کارواش سیار نیز شناخته می شوند چراکه به دلیل طول سیم بلندی که دارند ( تا 5 متر ) می توان به اکثر سطوح دسترسی داشت. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین کارواش سیار خانگی خواهیم پرداخت.

بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی رده میانی دارای فشار 110 بار بوده و برای کارهای تخصصی تر مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آن می توان به نظافت پاسیو ، حفاظ ، ماشین ، رنگ بیرونی و… اشاره کرد. بهترین کارواش های قدرتمند دارای فشار 120 بار به بالا بوده و از آنها برای کارهای سنگین مانند نظافت جاده ، سنگ ، اتوبوس ، کامیون و… استفاده می شود.

اگرچه همواره استثناء در خصوص محصولات وجود دارد اما معمولا” هرچه شما بیشتر هزینه کنید لوازم جانبی همراه دستگاه که در فرآیند نظافت به شما کمک می کنند نیز بیشتر خواهد بود. از جمله این لوازم جانبی می توان به انواع براش برای سطوح مختلف ، براش مخصوص شست و شوی ماشین ، لنس مخصوص ، نازل توربو ، جت نازل ، محلول های تمیز کننده ، خرطومی جدای مخصوص و … اشاره کرد.

بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران در سال 1402

در سالی که گذشت، رقابت تنگاتنگی بین محصولات کارچر، هیوندای و رونیکس از نظر میزان فروش و کیفیت محصولات صورت گرفت. محصولات آلمانی کارچر از نظر کیفیت بالاتر از هیوندای و رونیکس قرار دارد منتهی از نظر قیمت متاسفانه به دلیل رشد زیاد قیمت ارز، قیمت آن نیز افزایش چشم گیری داشته است. از آنجایی که کیفیت محصولات هیوندای نیز بالا بوده و مهم تر اینکه خدمات پس از فروش آن در ایران و گارانتی شرکت کاملآ پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است، می توان آن را در کنار محصولات رونیکس، پر اقبال ترین کارواش خانگی در سال 1401 نیز دانست. البته اگر به دنبال قویترین کارواش خانگی هستید، مطمئناً محصولات آلمانی حرف بیشتری برای گفتن دارند، اما با در نظر گرفتن فاکتور قیمت در کنار کیفیت، همچنان برای سال پیش رو، کارواش خانگی هیوندای، انتخاب اول ماست.

  • یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کیفیت منحصر به فرد
  • طول عمر بالا
  • برند نام آشنا

قیمت کارواش خانگی

قیمت برخی از انواع کارواش خانگی آماده ارسال توسط مجموعه ناین به شرح زیر است:

  • کارواش 140 بار دینامی هیوندای مدل HP1846 : تومان
  • کارواش 140 بار یونیورسال مدل HP1820 : 6,800,000 تومان
  • کارواش 120 بار یونیورسال هیوندای مدل HP1526 : تومان
  • کارواش 130 بار یونیورسال هیوندای مدل HP1513 : تومان
  • کارواش 150 بار یونیورسال هیوندای مدل : HP2056 : تومان
  • کارواش 160 بار دینامی هیوندای مدل HP2216 : تومان

بهترین برند کارواش خانگی

کارواش ها ( حتی انواع کارواش خانگی ) در همه نوع یا سایز عرضه می شوند. از جمله آنها می توان به مدل های سبک و قابل حمل یا مدل های بسیار سنگین که نیازمند چرخ جهت حمل و نقل هستند، اشاره کرد. حتما” دقت کنید که کارواش خانگی مد نظر شما چه سایز و وزنی دارد چرا که بسیار مهم است. طول شیلنگ و نازل نیز مورد مهم دیگری است که باید مد نظر قرار داد. ولی مهم ترین نکته در خصوص خرید این است که دقیقا مشخص کنید “برای چه منظوری به کارواش نیاز دارید؟ و به احتمال 99 درصد سوال دیگر اینکه، بهترین برند کارواش خانگی کدام است؟ ذهن اکثر کاربران را به خود درگیر میکند. برای پاسخ به این سوالات و گرفتن تصمیم درست به هنگام خرید در ادامه به معرفی لیست 10 عدد از بهترین برند کارواش خانگی می پردازیم:

1_ کارواش خانگی قوی هیوندای مدل HP1846-PW:

فشار: 140 بار

کارواش خانگی HP1846

کدام محصول در دسته کارواش خانگی قوی قرار می گیرد؟ محصولاتی که دارای حداقل فشار 140 بار باشند، در دسته کارواش های نیمه صنعتی و قوی قرار دارند چراکه از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار هستند. موتور از نوع دینامی یا القایی نیز مشخصه دیگر انواع کارواش خانگی قوی است.

پرفروش ترین و پر تقاضا ترین محصول کارواش هیوندای مدل HP1846 است. علت آن نیز فشار بالا (140 بار)، توان 1800 وات و مهم تر از همه موتور القایی آن است (موتور های القایی از طول عمر بالاتر نسبت به یونیورسال برخوردار بوده و امکان تعمیر آنها نیز وجود دارد). یکی از ویژگی های جالب توجه این کارواش قرقره جمع کردن شیلنگ آن است که برای طول 5 متر آن بسیار مناسب به نظر می رسد. این کارواش دارای دو لنس جهت شست شوی خطی یا دورانی به همراه تفنگی و کوپلینگ آن است. نکته مهم دیگر این کارواش قرار داشتن مخزن شوینده روی خود دستگاه است که در اکثر کارواش ها به این شکل نبوده و به شکل جداگانه روی تفنگی آن نصب می شود.

به طور کلی با توجه به نوع موتور و فشار کاری بالای دستگاه این کارواش با قیمت مناسب حتی برای مصارف کوچک صنعتی نیز مناسب بوده و به همین جهت، به پرتقاضا ترین کارواش خانگی برند هیوندای تبدیل شده است.مشاهده محصول و خرید آن

2_ کارواش کارچر مدل K4 :

فشار: 20 تا 130 بار

این مدل مانند کارواش کارچر K7 است البته بدون اجزای جانبی که مدل K7 را گران تر ساخته است. در نتیجه می توان گفت مدل K4 تقریبا” تمامی توانایی های برادر بزرگتر خود را داشته و می توان از آن جهت تمیز کردن هفتگی ماشین ، پاسیو یا پارکینگ خود – یک یا دو بار در سال – و تقریبا” همه نیاز های نظافتی که معمولا” به آن نیاز خواهید داشت استفاده کرده بدون اینکه نیاز باشد هزینه اضافی متحمل شوید. این کارواش عملکردی سریع را دارا بوده و می توان خیلی به سرعت از حالت اسپری معمولی به حالت شست و شوی قدرتمند تغییر وضعیت داد ( دکمه های قرار گرفته روی لنس آن کاملا” در دسترس و دارای کاربری آسان است ) که بسته به مورد شست و شو متفاوت است. این محصول از نظر رده بندی قیمت متوسط بوده و نسبتا” وزن زیادی دارد. مشاهده کامل محصول و خرید

3_ کارواش خانگی هیوندای مدل HP1513

فشار : 130 بار
کارواش خانگی هیوندای مدل HP1513
برند هیوندای برندی شناخته شده در سراسر جهان است اما لازم است همینجا ترمز کنیم! محصول معرفی شده فوق ساخت همان برند مطرح تولید کننده خودرو نیست بلکه این محصول اصالتاً چینی است. از نظر کیفیت و کارایی در سطح بالایی قرار داشته اما نمی توان آن را با برند های مطرح جهانی مانند کارچر یا نیلفیسک مقایسه کرد. اما چرا محصولی از آن را در این لیست آورده ایم؟

برخی از محصولات این برند شناخته شده چینی شایستگی معرفی به عنوان محصول مناسب، کاربردی، و مقرون به صرفه را در بازار ایران دارند. محصول فوق نیز یکی از همان هاست. این محصول علاوه بر کارواش قابلیت استفاده به عنوان جارو و همچنین دمنده مکنده را نیز داراست. البته اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم جارو برقی آن به هیچ عنوان قدرت جارو های خانگی را نداشته و بیشتر برای مکش آشغال های کوچک داخل خودرو مانند خرده نان، گرد و خاک، ذرات سیگار و… کاربرد دارد. دمنده مکنده آن نیز از قدرت مناسبی برخوردار است که کار شما را راه می اندازد.

اما جدای از قابلیت های ثانوی در خصوص خود کارواش محصول کاملاً ایده آل است. قدرت 130 بار آن تقریباً همه آلودگی ها را از سطح ماشین زدوده و به دلیل دارا بودن دسته تلسکوپی می توان آن را به سادگی حمل کرد. این دستگاه دارای فیلتر محصول بوده و شلنگ آن نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است. در نهایت باید گفت اگر با محصولات رونیکس آشنایی دارید، این محصول کپی با کیفیت بالای کارواش رونیکس مدل RP4100 می باشد.مشاهده محصول و خرید آن

4_ کارواش نیلفیسک مدل Compact 110 Home and Car :

فشار : 80 تا 110 بار

نیلفیسک یکی از شناخته شده ترین ماشین شست و شوی تحت فشار ( یا همان کارواش ) در دنیا است. پس انتظار می رود این ماشین کوچک دارای کارایی بسیار عالی باشد، که همینطور هم هست. با وجود این که بین تمام محصولات معرفی شده در این صفحه این مدل در دسته محصولات ارزان کارواش قرار می گیرد، اما می توان گفت لوازم جانبی کاملی را به همراه خود دارد. 5 نوع وسیله جانبی نظافت و سه نازل همراه به همراه کاربری بسیار آسان آن ، کارواش خانگی نیلفیسک Compact 110 را به انتخابی ایده آل تبدیل کرده است. این کارواش انتخابی مناسب جهت تمیز کردن پنجره و ماشین است. پر کردن آن به سادگی صورت گرفته و دارای قابلیت های ایمنی قابل قبول و طراحی مبتنی بر تفکر است که می توان آن را از چرخ های بزرگ زیر آن که جهت حمل و نقل آسان تر تعبیه شده اند کاملا” مشاهده کرد.

5_ کارواش بوش مدل Bosch EasyAquatak 120 :

فشار : 120 بار

اگر جهت خرید بودجه آنچنان بالایی اختصاص نداده اید ولی به دنبال کارواشی هستید که در تمیز کردن کثیفی های روزانه عملکرد خوبی داشته باشد نیازی به جست و جوی زیاد نیست، این محصول پاسخگوی نیاز شماست. این کارواش صدای نسبتا” بلندی داشته و به قدرت مدل های گران تر نیست ولی در همین محدوده قیمت محصول عملکرد بهتری نسبت به سایر مدل ها را داراست. این کارواش برای تمیز کردن دوچرخه و ماشین مناسب بوده و با تنها 5 کیلوگرم وزن به سادگی می توان آن را جابجا کرد. طراحی جمع و جوری داشته و محل قرار گیری سیم بسیار مناسب است ! این مدل به تازگی عرضه شده و بروز رسانی مدل پیشین Bosch است و در آن طول شیلنگ افزایش یافته است.

6_ کارواش نیلفیسک مدل Nilfisk 140 Dynamic :

فشار : 135-140 بار

این کارواش یکی از بهترین کارواش هایی است که تقریبا” توان انجام هر نوع نظافتی را دارا می باشد. سرعت تمیز کردن آن زیاد بوده و به سادگی می توان آن در هر جایی نگه داری کرد. لوازم جانبی این کارواش زیاد بوده و صدای نسبتا” پایینی دارد. جدای از کارچر مدل K7 این بخار شوی از بیشترین دقت برخوردار است؛ هم برای سطوح ظریف و هم برای کارهای سخت مانند کثیفی جاده ها. نکته مهم در خصوص این کارواش این است که می توان از آن برای آب گرم تا 60 درجه سانتیگراد نیز استفاده کرد.

7_ کارواش کارچر مدل K7 Premium :

فشار : 135-140 بار
اگر بخواهیم پادشاه همه کارواش های خانگی معمول را معرفی کنیم قطع کارواش کارچر K7 Premium را نام خواهیم برد. از سطوح آسان مانند پاسیو ، پارکینگ ، دیوار ، دوچرخه و ماشین گرفته تا سطح جاده و … تنها بخشی از توانایی های این کارواش قدرتمند است. این کارواش به همراه انواع مختلف لوازم جانبی شست و شو خود را برای هر نوع کثیفی آماده کرده است. استفاده از آب گرم تا 60 درجه سانتیگراد یکی دیگر از مزایای این کارواش است. اگرچه جدای از قابلیت های بی شمار این دستگاه باید اعتراف کرد قیمت بالایی دارد و همچنین جایی برای نگه داری شیلنگ آن تعبیه نشده است. پیشنهاد می شود در صورت تمایل به خرید این کارواش خود را برای هزینه بالا آماده کرده و محل نگه داری نسبتا” بزرگی را برای آن آماده کنید. جهت خرید این محصول کلیک کنید.

بهترین کارواش خانگی دینامی

ویژگی های چشمگیری که باعث شده کارواش خانگی دینامی در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد قدرت بالای آن، استهلاک ناچیز، راندمان بالا، در دسترس بودن قطعات و لوازم جانبی و لرزش و صدای کم این محصول است. اگر میخواهید با یک تیر دو نشان بزنید بهترین گزینه برای شما، خرید کارواش خانگی دینامی است زیرا این کارواش هم در صنعت و هم در خانه مورد استفاده قرار میگیرد و به طور کلی میتوان از کارواش خانگی دینامی در کارهایی با قدرت بالا نیز استفاده نمود. در ادامه به معرفی 2 مدل از بهترین کارواش خانگی دینامی میپردازیم:

از آنجایی که در بالا کارواش خانگی هیوندای مدل HP-1846PW را معرفی کرده ایم از تکرار آن در اینجا می پرهیزیم.

1_ کارواش دینامی هیوندای مدل HP2216-PW:

فشار: 160 بار

کارواش خانگی هیوندای HP2216-PWتوان 2200 وات و فشار بالای 160 بار این کارواش آن را به قوی ترین کارواش نیمه صنعتی برند هیوندای تبدیل کرده است. طول شیلنگ آن 5 متر بوده و مجهیز به دو عدد لنس، تفنگی، مخزن ماده شوینده، کوپلینگ و فیلتر ورودی است. این کاوراش به دلیل دارا بودن موتور از نوع القایی ( دینامی ) از طول عمر بالا و صدای کمی نیز برخوردار است. وزن این کارواش 23.3 کیلوگرم است که آن را برای حمل و نقل مناسب ساخته است.

کارواش خانگی مدل HP2216 در دسته کارواش خانگی قوی یا نمیه صنعتی قرار داشته چراکه تمامی مشخصه های لازم برای کارکرد نسبتاً طولانی مدت ( در مقایسه با انواع دیگر ) را دارا بوده و علاوه بر این دارای فرچه شست شو جهت تمیز کردن هرچه بهتر قطعات غالباً صنعتی نیز می باشد. اگرچه این محصول را می توان برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد اما با توجه به قدرت و قیمت بالا معمولاً ما آن را برای مصارف نیمه صنعتی از قبیل شست و شوی ماشین های سنگین یا قطعات بزرگ توصیه می کنیم.

2_کارواش نیلفیسک مدل P160-2015-X-TRA-EU:

فشار: 160 بار

کارواش نیلفیسک مدل P160-2015-X-TRA-EU یکی از بهترین کارواش های خانگی محسوب میشود که دارای  قابلیت تنظیم فشار، سیستم پاشش مواد شوینده با امکان تنظیم میزان پاشش ماده شوینده، قلاب نگهدارنده کابل برق، سر سیلندر برنجی وکابل برق 5 متری می باشد.

بهترین کارواش خانگی ذغالی

علتی که باعث محبوبیت کارواش خانگی ذغالی در بازار فروش ایران میشود این است که این محصول در دسته ی کارواش های خانگی برقی ارزان قیمت قرار میگیرد و همین مورد سبب شده تا طرفداران زیادی را در بازار فروش کارواش های خانگی به خود اختصاص دهد و برتری بیشتر نسبت به سایر مدل های دیگر کارواش های خانگی نیز داشته باشد. وزن کمتر و سبکتر این محصول نسبت به کارواش های دینامی و  هزینه تعمیرات و تعویض قطعات موتور (صرفا موتور) ذغالی که غالبا کمتر از تعمیر موتورهای دینامی می باشد نیز از دیگر ویژپی های  چشمگیر این نوع از کارواش ها نسبت به سایرین می باشد. در ادامه به معرفی 3 مدل از بهترین کارواش خانگی ذغالی نیز می پردازیم:

1_کارواش هیوندای مدل HP1526-PW

فشار: 120 بار

کارواش هیوندای 1500 وات ذغالی مدل HP1526-PW با تکنولوژی ساخت کره ساخته شده در چین جز یکی از پرفروش ترین کارواش های خانگی در ایران بشمار میرود و همجنان رتبه خوب خود را در بین برترین برندهای دیگر حفظ نموده. این کارواش دارای استاندارد IPX5 بوده و دیگر اجزای آن شامل : سه عددلنس, شلنگ 5 متر, سوزن تمیز‌کننده‌ی نازل, تفنگی, مخزن مواد شوینده و رابط اتصال به آب ورودی و خروجی نیز می باشد. کارواش هیوندای به دلیل دارا بودن چرخ، حمل و نقل را برای استفاده کاربران آسان تر کرده و همچنین امکان قرار دادن تمام لوازم جانبی بر روی محصول از دیگر نکات برتر این دستگاه و علت  متمایز شدن آن نسبت به سایر برندها و مدل های دیگر می باشد.مشاهده کامل محصول و خرید

2_ کارواش کارچر K2 Basic:

فشار : 110 بار

کارواش کارچر k2 basic یک کارواش خانگی ذغالی ایده آل جهت تمیز کردن با فشار لوازم باغبانی، ماشین، شست و شوی حیاط ، باغچه ، بالکن و دوچرخه طراحی شده است. این محصول دارای آب پاش، پاک کننده گرد و غبار، شلنگ 3 متری پر فشار و صافی ( فیلتر ) آب جهت محافظت از پمپ در برابر ذرات معلق در آب است.

3_ کارواش هیوندای مدل HP1820:

فشار: 140 بار

کارواش خانگی هیوندای مدل HP1820 جزء یکی از بهترین کارواش های خانگی ذغالی در ایران محسوب میشود. علت این امر نیز کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب است. اگر به دنبال خرید کارواش خانگی قوی هستید، کارواش مدل HP1820 به دلیل فشار خروجی بسیار عالی که برخوردار است، یک انتخاب ایده آل جهت نظافت ماشین و حیاط و سایر اقلام ضروری است. مخزن شوینده این محصول داخل خود دستگاه قرار گرفته و نیازی به اتصال آن به گان نمی باشد. 3 نازل توربو قابل تنظیم و به دلیل دارا بودن دو دسته نگه دارنده می توان آن را به دو صورت افقی و عمودی نیز حمل کرد.مشاهده محصول و خرید

4_ کارواش رونیکس مدل RP-U100:

فشار: 100 بار

کارواش رونیکس مدل RP-U100  جز بهترین کارواش های خانگی ذغالی هست که هم در صنعت و هم در مصارف خانگی کاربرد دارد. کارواش رونیکس با توان و قدرت بالا و تغییر نحوه پاشش آب کاربران را در جهت تمیز سازی راحت تر نیز یاری میکند. کارواش RP-U100 مجهز به سیستم حفاظت گرمایی بوده تا در صورت بالا رفتن دمای موتور فعالیت دستگاه را متوقف نموده و اجازه از دست رفتن قطعات داخلی و کاهش عمر مفید آن ها را ندهد.

بهترین قیمت کارواش خانگی (ارزان ترین)

دلایل چشمگیری که افراد را به خرید بهترین کارواش خانگی سوق میدهد کاهش هزینه ها از جمله رفت و آمد، میزان آب مصرفی و صرفه جویی در زمان است. با توجه به شرایط بهداشتی امروزه، حفظ نمودن بهداشت محیط اطراف مسئله حائز اهمیتی است که باید بیش از قبل به آن توجه نمود. از این رو برای داشتن محیطی تمیز و برای حفظ سلامت خود و خانواده و افزایش بهداشت جامعه، استفاده از کارواش های خانگی نیز توصیه می شود. اما سوالی که مطرح میشود این است که بهترین قیمت کارواش خانگی یا به عبارتی ارزانترین کارواش خانگی که کاربران میتوانند خریداری کنند کدامند؟

1_ کارواش رونیکس مدل RP-U100E:

فشار: 100 بار

کارواش رونیکس مدل RP-U100E دارای موتور ذغالی و مجهز به دو عدد لنس توربو و قابل تنظیم است و به دلیل داشتن دسته‌ ای به طول 10 سانتی‌متر به راحتی قابل حمل می باشد. مصرف آب کم، مجهز به سیستم حفاظت گرمایی، کارآیی بالا و مجهز به کلید اتوماتیک از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه محسوب میشوند.

2_ کارواش اوکم مدل RS3:

فشار: 200 بار

کارواش اوکم مدل RS3 از نظر فشار کاری در حالت پاشش سوزنی همانند کارواش ریوبی، اس تی ای و هیوندای ۱۵۰بار عمل میکند. دارای موتور دینامی بوده و از قابلیت مکش و عملکرد عالی در حالت فشار کم آب ورودی برخوردار می باشد.قابل استفاده در مصارف نیمه صنعتی و خانگی.

3_ کارواش خانگی هیوندای مدل HP 1411:

فشار: 110 بار

کارواش مدل HP 1411 دارای استاندارد IPX5 بوده و به دلیل داشتن فشار خروجی 110 بار برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی این دستگاه  آن را محصولی ایمن در کار با کارایی بالا تبدیل ساخته است. از نکات مثبت دیگر این کارواش میتوان به ابعاد مناسب آن اشاره نمود که حمل و جابجایی را آسان می سازد. همچنین موتور این کارواش از نوع دینامی مجهز به فیلتر می باشد. قابل ذکر است که معمولا موتور ها از نوع القایی از طول عمر بالاتری نسبت به موتور های ذغالی نیز برخوردار هستند. مهمترین نکته در خصوص این کارواش که آن را از سایر انواع کارواش متمایز ساخته است، قابلیت مکش آن است که بوسیله آن می توان به راحتی بدون اتصال به شیلنگ آب شهری و تنها از یک سطل آب، اقدام به تمیز کردن اطراف نمود که این مورد به خصوص در تمیز کردن محیط هایی که دسترسی به آب شهری ندارند مفید است. از جمله کاربر آن می توان به تمیز کردن کولر در پشت بام اشاره کرد. مشاهده کامل محصول و خرید

بهترین کارواش سیار خانگی

در جامعه امروزی که سرعت زندگی کردن به دلیل پیشرفته شدن تکنولوژی از قبل بیشتر شده است، افراد به دنبال خریدن زمان به هرنحو و شکلی برای خود هستند. به همین امر است که انسان ها برای صرفه جویی در زمان به دنبال حذف کارهای زمان بر در زندگی شخصی خود هستند. یکی از مواردی که شما را در  راستای این امر سوق میدهد استفاده از کارواش خانگی سیار می باشد. این دستگاه شما را از هر گونه رفت و آمد اضافه به کارواش و یا وقت گذاشتن برای پیدا کردن فردی که شما را در جهت شستشوی پارکینگ، پشت‌بام، نمای ساختمان و یا پاکسازی و چربی زدایی ابزارآلات میگذارید نیز بی نیاز می سازد. اما، بهترین کارواش خانگی سیار کدام است؟

1_ کارواش کارچر K2 compact:

فشار: 110 بار

کارواش کارچر K2 compact به دلیل وزن 4 کیلوگرم خود کار حمل و نقل را برای کاربران آسان کرده و این امکان را به آنها میدهد تا به راحتی از این کارواش در هر مکانی سایر جرم گیری استخر، شستشوی وسایل داخل منزل مانند میز و صندلی‌ها و …. استفاده نمایند. موتور این کارواش 1400 وات بوده و می تواند آب را تا فشار 110 بار بالا ببرد. همچنین دارای فیلتر آب جهت حفاظت از پمپ در برابر ذرات معلق آب نیز می باشد.

2_ کارواش رونیکس مدل RP-0100C:

فشار: 100 بار

کارواش رونیکس مدل RP-0100C وسیله ایست که شما را محدود به مکان و زمان نمیکند و به راحتی میتوانید از این کارواش برای شستشوی هر مکان و وسیله که نیاز به تمیز کاری دارد استفاده کنید بدون اینکه نگران حمل آن باشید. کارواش رونیکس مدل RP-0100C دارای موتور القایی با توان 1400 و قدرت فشار آب 100 باری جزو محبوب ترین و بهترین کارواش خانگی سیار از نظر کاربران محسوب میشود.

بهترین کارواش خانگی دستی (غیر برقی)

درست است که کارواش های خانگی نه تنها معضل کمبود زمان را برطرف کردند و به کاربران این امکان را دادند تا در زمان خود صرفه جویی کنند بلکه از نظر جلوگیری از میزان اتلاف آب هم نقش بسزایی را ایفا میکنند. اما نکته چشمگیر دیگری که باید در رابطه لا این دستگاه به آن توجه کرد این است که، موقعیتی را تصور کنید که امکان استفاده از برق برای شما وجود ندارد یا صرفه جویی در مصرف برق اولویت اول و اصلی شماست، در این شرایط بهترین گزینه ای که روی میز برای شما وجود دارد استفاده از کارواش خانگی دستی ( غیر برقی) می باشد. از بهترین کارواش خانگی دستی ( غیر برقی) که می توان به آن اشاره نمود کارواش دستی و خانگی همه کاره ایزی جت Ez Jet می باشد.
کارواش خانگی ایزی جت EZ JET، مناسب برای شستشو و آب‌پاشی، شستشوی اتومبیل،حیاط، پنجره‌ها، فیلتر استخر، آبپاشی باغچه و سطوح تا ارتفاع زیاد بدون نیاز به نردبان یا ایستادن بر روی سکو است. این کارواش بدون نیاز به برق و موتور بوده و قابلیت صرفه جویی در مصرف آب را تا بیش از 50 درصد دارا می باشد. برتری این دستگاه،  8 حالت آب‌پاشی همراه با مخزن مواد شوینده به‌منظور کف پاشی آن است و به دلیل فشار بالایی که در فواصل دور یاحتی ارتفاعات ایجاد میکند، میتواند مکان مورد نظر شما را بدون  اینکه نیازی به جارو کردن داشته باشید انجام دهد.مشاهده کامل محصول و خرید


 گروه صنعتی ناین برخی از بهترین کارواش خانگی را در ایران عرضه می کند که لیست تمامی کارواش ها را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید.

همچنین مجموعه ما با کادر مجرب اعم از کارشناس متخصص و مهندسین فروش در زمینه تخصصی انواع بهترین کارواش خانگی آماده پاسخگویی و مشاوره دادن به شما کاربران گرامی می باشد. چنانچه در خصوص خرید خود نیاز به مشاوره فنی بیشتر دارید از طریق بخش دیدگاه در همین صفحه و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. از همراهی شما متشکریم.

سوالات متداول

کارواش وظیفه نظافت سطوح را بوسیله فشار آب زیاد دارد و البته نحوه عملکرد آن به گونه ای است که این کار به سرعت انجام می پذیرد.

به دلیل مسائل مختلف مانند راحتی استفاده، طول عمر، کیفیت عملکرد، ظاهر و گارانتی معتبر، بسیاری از کاربران برند کارچر (Karcher) را بهترین برند تولید کننده تجهیزات شتسشو از جمله کارواش خانگی می دانند.

کارواش خانگی کارچر مدل K7 Premium وسیله ای است که عملاً تمام نیاز شما را در حوزه نظافت خودرو در منزل تامین می کند و می توان آن را بهترین کارواش خانگی جهان نامید.

کارواش های قدرتمند دارای فشار 120 بار به بالا بوده و از آنها برای کارهای سنگین مانند نظافت جاده ، سنگ ، اتوبوس ، کامیون و… استفاده می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.