ماساژور لاغری

بنر-ماساژور

ماساژور لاغری

ماساژور لاغری – اضافه وزن یکی از معضلاتی است که بسیاری افراد در سرتاسر جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. اضافه وزن می تواند دلایل مختلفی نظیر پرخوری، ژنتیکی، ارثی و … داشته باشد. هیچ شکی نیست که کاهش وزن با ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم و ورزش میسر خواهد بود. این روند تا حدودی دشوار است، اما ارزشش را دارد تا به وزن دلخواه خود برسید.

از آن جایی که کاهش وزن با رژیم های غذایی و ورزش های سنگین کار دشواری است، چیزی مانند ماساژ می تواند بسیار آرامش بخش باشد و به کاهش وزن کمک کند. به نظر می رسد که این امر یک رویاست، اما برخی از مطالعات اخیر و متخصصان بهداشت خلاف این را ادعا می کنند.

ماساژور برای لاغری | ماساژور برای کاهش وزن 

ماساژ یک روش فوق العاده برای انرژی بخشیدن به بدن و دور کردن استرس از بدن می باشد. یک ماساژ خوب می تواند بر روی اندام های گوارشی اثر تحریک کننده داشته باشد و در نتیجه یبوست، حالت تهوع را تسکین دهد. ماساژ گردش خون و سوخت و ساز بدن را بالاتر برده و به شل کردن عضلات بعد از تمرین کمک می کند. در نتیجه ماساژ یک زمینه مناسب برای کاهش وزن شما فراهم می سازد.

ماساژ چربی سوزی چگونه عمل می کند؟ | ماساژ چگونه باعث از بین بردن چربی و سلولیت می گردد؟

ماساژ برای کاهش انباشتگی چربی ها و یا سلولیت ها بسیار موثر است. البته باید متذکر شد که ماساژ یک راه حل دائمی نیست و به صورت موقت عالی عمل می کند. ماساژ یک روش بسیار خوب برای استراحت، آرامش و جوان سازی پوست است، اما همواره باید دقت داشته باشید که ماساژ به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست.

قیمت ماساژور امسیگ | قیمت ماساژور لاغری

شرح کالا کد کالا قیمت
ماساژور بدن سه کاره امسیگ ML72 تومان
ماساژور گردن شیاتسو امسیگ MG50 N/A
ماساژور کف پا برقی امسیگ FW220 N/A
ماساژور بدن سه کاره امسیگ MG40-plus تومان
ماساژور سه کاره بدن امسیگ MG 110-X plus تومان
ماساژور بدن سه کاره امسیگ MG80 PLUS تومان

انواع ماساژور (لاغری، درمانی و ریلکسشن) در گروه بازرگانی آی ناین موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره فنی رایگان می توانید با ما در تماس باشید. همچنین می توانید سفارشات خود را به صورت خرید اینترنتی ثبت نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.