نمایندگی هانیول Honeywell | فروش محصولات اصل و خدمات

نمایندگی هانیول ( Honeywell ) :

گروه صنعتی آی ناین به عنوان بزرگترین مرکز تأمین، فروش و خدمات پس از فروش محصولات نمایندگی هانیول در ایران می باشد، که تمامی محصولات این برند را تأمین و عرضه می نماید.  آی ناین با بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در زمینه HVAC و تهویه مطبوع، آماده پذیرش هرگونه درخواست مشتریان، اعم از مشاوره، طراحی و فروش این محصولات در قالب نمایندگی هانیول می باشد. محصولات هانیول در حوزه های کاربردی مختلفی از جمله محصولات مرتبط با بهینه سازی انرژی تا محصولات تهویه مطبوع از قبیل ترموستات آنالوگ هانیول، ترموستات مکانیکی، ترموستات دیجیتال، ترموستات های ریموت خور هانیول، شیرهای ترموستاتیک در اینچ های مختلف با استاندارد های بین المللی و طیف گسترده ای از تجهیزات کنترل تأسیسات شامل انواع اکچویتور، شیر برقی، دستگاه تصفیه هوای هانیول و… سیستمهای پیشرفته و مدرن که از آخرین تکنولوژیهای روز جهان بشمار میرود ، در فهرست محصولات قابل عرضه شرکت آی ناین قرار دارد.

نمایندگی هانیول آی ناین

آی ناین مجموعه ای تخصصی است، که با به کارگیری مهندسین مجرب و نیروی متخصص فنی در عرصه فروش و خدمات پس از فروش، متعهد به عرضه محصولات اصل هانیول به همراه گارانتی می باشد. این مجموعه ثبت شده و دارای نماد اعتماد الکترونیک است که صحت اطلاعات فوق را نشان می دهد. شرکت آی ناین کارنامه پرافتخاری از همکاری با شرکت ها و مجموعه های بزرگ و نامداری همانند هانیول را در سابقه خود دارد. در فهرست زیر به بخشی از لیست خدمات شرکت صنعتی آی ناین اشاره خواهیم کرد:

  • محاسبه، طراحی و اجرای تأسیسات و موتورخانه
  • نصب و راه اندازی انواع تجهیزات تهویه مطبوع
  • محاسبه، طراحی و تأمین تجهیزات تهویه مطبوع خاص و آزمایشگاهی
  • طراحی و اجرای سیستم های HVAC کنترل
  • طراحی و اجرای سیستم های نگهداری از راه دور مبتنی بر شبکه وب
  • راه اندازی و نگهداری تأسیسات و سیستم های صنعتی

نمایندگی هانیول در تهران و ایران

نمایندگی هانیول Honeywell شرکت آی ناین مرکز فروش محصولات هانیول در ایران، آماده پذیرش هرگونه سفارش چه به شکل عمده و چه خرید تکی می باشد. لازم به ذکر است موجودی تمامی محصولات قرار داده شده از این برند بررسی شده و در صورتی که دارای برچسب عدم موجودی نباشند، قابل عرضه و ارسال بلافاصله پس از تصفیه حساب و در کم ترین زمان می باشند.

از آن جایی که تمامی محصولات هانیول قرار داده شده اصل می باشند، همراه محصول گارانتی نیز از ما دریافت خواهید نمود. همچنین این شرکت با سال ها تجربه در خصوص فروش محصولات هانیول آماده ارائه راهکار های تخصصی در خصوص نیاز شما و خرید می باشد. (مشاوره رایگان یکی از خدماتی است که از آغاز شروع به کار شرکت همواره آن را ملاک قرار داده ایم.)

نمایندگی هانیول در تهران به جهت جلوگیری از سوء استفاده از عدم دانش مشتری همواره دارای قیمت ثابت تعیین شده توسط مدیران شرکت بوده و به هیچ عنوان حاضر نیست این اعتماد حاصل شده بین ما و شما را به خاطر سود بیشتر یا به شکلی سهوی از بین ببرد.

(Honeywell)شرکت هانیول

شرکت هانیول Honeywell نخستین بار در سال 1906 تأسیس گردید. هانیول شرکتی بین المللی و چند ملیتی می باشد، که دارای 130 هزار کارمند در سرتاسر دنیا است. شرکت هانیول محصولات صنعتی و خانگی مختلفی نظیر انواع ترموستات، شیرآلات، موتور دمپر، شیر فشار شکن، اکچوئیتور، ابزار دقیق، بارکد خوان، دوربین مدار بسته، دستگاه تصفیه هوا و … را تولید می کند.

محصولات شرکت هانیول  با هدف داشتن آب و هوایی سالم و زندگی امن و  تعهد به  حفظ محیط زیست و پاسداری از آن برای نسل های آتی منطبق بر استانداردها و فناوری روز جهانی به تولید رسیده و کیفیت و ساختار قابل اطمینان و ایمن آن موجب افزایش حس اعتماد کاربران محصولات آن شده است. آی ناین به عنوان نمایندگی هانیول این اطمینان خاطر را به شما می دهد که محصولات عرضه شده به طور کامل اصل بوده و به همراه گارانتی نیز عرضه می گردد.

محصولات هانیول(Honeywell)

محصولاتی که در این شرکت به عنوان نمایندگی هانیول عرضه می گردد، در فهرست زیر درج گردیده و با یک سال گارانتی عرضه می شود

ترموستات هانیول

Thermostat ترموستات هانیول در سیستم های سرمایش و گرمایش به منظور اندازه گیری و کنترل دمای محیط یا سیال مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد قابل لمس ترموستات ، ترموستات اتاقی است که غالبا” به منظور کنترل سرمایش و گرمایش منازل مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند دسته های دیگر مانند ترموستات آکوستات ، کانالی ، مستغرق و … نیز وجود دارد. انواع ترموستات هانیول را می توانید از نمایندگی هانیول با پایین ترین قیمت تهیه نمایید.

مشاهده محصول

شیر دو راهه و سه راهه موتوری هانیول

Two and three way valves شیر های سه راهه موتوری هانیول موارد کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارند. غالبا” از آنها جهت قطع و وصل جریان سیال ( مانند آب ) یا کنترل مسیر ، میکسینگ و … استفاده می شود. البته محصولات عرضه شده توسط نمایندگی هانیول آی ناین در این زمینه بیشتر مربوط به تهویه مطبوع بوده و در سیستم های سرمایش و گرمایش کاربرد دارند. عده ای به اشتباه این محصول را شیر برقی هانیول می دانند که باید گفت به دلیل نوع عملکرد به شیر برقی تفاوت دارد..

مشاهده محصول

محرک شیر هانیول

Actuator در ادامه محصول فوق ، محرک الکتریکی شیر ( موتور ، اکچوئیتور ) وظیفه باز و بسته کردن شیر سه راهه و یا دو راهه را بر عهده دارد. محرک شیر دو راهه و سه راهه در انواع on/off یا تدریجی موجود بوده و با توجه به سایز شیر دارای گشتاور های گوناگون می باشند ( تا 1800 نیتوتن متر ) نکته مهم در خصوص اکچوئیتور هانیول این است که این محصول تنها با شیر سه راهه هانیول قابل کوپل شدن است لذا نمی توان از اکچوئیتور دیگر برای شیر هانیول یا برعکس استفاده کرد

مشاهده محصول

شیر فشار شکن هانیول

Pressure reducing valve یکی از پر کاربرد ترین محصولات مورد استفاده در صنعت ، شیر فشار شکن است. سیال ( مانند آب ) پس از عبور از یک وسیله افزایش فشار ( مانند پمپ آب خانگی ) پر فشار می گردد. اما این فشار ممکن است برای شیرآلات یا اتصالات درون مسیر مخرب باشد؛ لذا از یک شیر فشار شکن هانیول در مسیر آن استفاده می شود. شیر فشار شکن علاوه بر کاهش فشار سیال ، از نوسانات فشار آن نیز جلوگیری می کند. این محصول در پایین ترین قیمت و در انواع مختلف توسط نمایندگی هانیول عرضه می گردد.

مشاهده محصول

کنترل دما هانیول

Controllers یکی از مهم ترین اجزاء هر سیستم ( مانند سیستم سرمایش و گرمایش ) بخش کنترلی آن است. تهویه مطبوع نیز مانند هر سیستمی دارای یک کنترلر بوده که وظیفه کنترل دما ، رطوبت ، باز و بسته کردن شیرآلات ، کنترل وضعیت دمپر های توزیع جریان هوا و … را داراست. بسته به نوع نیاز ، تعداد خروجی و موارد کاربرد انواع کنترلر دمای هانیول توسط این شرکت عرضه می گردد.

مشاهده محصول

بارکد خوان هانیول

Barcode Scanner عرضه انواع محصولات بارکد خوان و اسکنر هانیول با قیمت مناسب و مشاوره فنی در خصوص انتخاب نوع محصول ، تعداد و قابلیت. تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی هانیول به فروش می رسد.

مشاهده محصول

موتور دمپر هانیول

Damper actuatorهمانطور که احتمالا” از نام آن پیداست وظیفه باز و بست دمپر های توزیع هوا را این محصول بر عهده دارد. موتور دمپر در انواع تدریجی، فلوتینگ و on/off موجود بوده و با توجه به سایز دمپر ، در گشتاور های مختلف عرضه می گردد. ( گشتاور مورد نیاز با توجه به مساحت دمپر محاسبه می شود. ) همچنین موتور دمپر ممکن است دارای فنر برگشت یا بدون فنر برگشت بوده و کاربرد های گوناگون از جمله برای موارد آتش سوزی ، دود و حریق مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده محصول

دستگاه تصفیه هوا هانیول

Air purifier امروزه در بسیاری از شهر های بزرگ معزل آلودگی هوا به امری جدی و مخاطره آمیز برای سلامتی شهروندان مبدل گشته است. دستگاه تصفیه هوا هانیول وسیله ای است که هوای محیط خانه را پاکسازی نموده و باعث خواب راحت، کاهش سردرد و از این قبیل عوارض آلودگی هوا می شود. این محصل برای گروه های سنی حساس مانند کودکان ، سالمندان ، خانم های باردار و افراد دارای مشکلات تنفسی توصیه می شود.

مشاهده محصول

سنسور دما و رطوبت

Sensors این وسیله هانیول وظیفه سنس یا احساس مقدار دما یا رطوبت موجود در اتاق ( یا کانال هوا ) را دارا بوده و مقدار اندازه گیری شده را توسط سیگنال به کنترلر ارسال می کند.

مشاهده محصول

شیر فن کویل هانیول

Fan coil valve شیر فن کویل هانیول همانطور که از نام آن پیداست به منظور کنترل آب گرم و سرد ورودی به فن کویل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در انواع دو راه و سه راهه و به شکل تدریجی و on/off در سایز های مختلف توسط نمایندگی هانیول عرضه می گردد.

مشاهده محصول

هریک از محصولات هانیول ساخت کجا است ؟

تقریبا هیچ کس نیست که تاکنون نام برند هانیول را نشنیده و یا از محصولات این شرکت محصولی خریداری نکرده باشد. ممکن است در زمان مصرف محصولات هانیول این سوال ذهن شما را درگیر کند که هریک از محصولات این برند پرآوازه ساخت کجاست؟ همانطور که گفته شد شرکت هانیول یک شرکت چند ملیتی امریکایی است که دامنه گسترده ای از محصولات خود؛ از تولیدات تجاری و مصرفی گرفته تا محصولات فنی و مهندسی تخصصی را در بیش از 95 کشور ساخته و به بازارهای جهانی عرضه می نماید.
هانیول در سال 1906 توسط مارک هانی ول تاسیس شد. این شرکت پس از سالها گسترش و توسعه در سال 1934 با تأسیس شعباتی در استکهلم ، لندن ، تورنتو و هلند توانست در زمره برترین کمپانی ها در حوزه جهانی قرار گیرد. با پیشرفت بی وقفه هانیول طی سالها و تاسیس شعبات و شرکتهای مشترک در سراسر ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان ، این کمپانی معتبر در سال 1998 توانست رکورد دار عرضه محصولات در سطح جهان باشد . هانیول با تکیه بر نوآوری به عنوان یک اصل اولیه و همچنین تعهد به شعار “آینده ای همراه با ایمنی ، آسایش ، پاکیزگی و سرشار از بهره وری” توانسته است طی یک قرن تجربه و توسعه مدارج ترقی را طی نموده و با تعهد به اصول خود همواره به دنبال یافتن ایده ها جدید برای پیشرفت خود باشد. شرکت آی ناین نمایندگی فروش و مرکز تأمین، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت هانیول از جمله سیستم های تهویه مطبوع و انواع سیستمهای کنترل دما و رطوبت در ایران می باشد که این محصولات عمدتا در کمپانی های چند ملیتی هانیول در کشورهای آلمان، مجارستان، مکزیک، کانادا، تایوان و چین طراحی و تولید شده اند. مجموعه صنعتی آی ناین علاوه برنمایندگی فروش محصولات هانیول به منظور تضمین اصالت و کیفیت این محصولات، مشاوره خدمات رایگان قبل از فروش، نمایندگی خدمات گارانتی، تامین قطعات و خدمات پس از فروش این محصولات را نیز در حوزه فعالیت خود دارد.