بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402


اگر شما هم این روزها دغدغه خرید بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 را دارید و در حال بررسی ایده های مختلف برای هدیه دادن به مشتریان و همکاران وقادار سازمان و یا شرکت خود هستید تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید. هدایای تبلیغاتی از بهترین شیوه ها برای نشان دادن قدردانی از همکاران و محکم کردن روابط تجاری میان شرکت ها است. معمولا با نزدیک شدن به پایان سال هدایای تبلیغاتی به یکی از دغدغه های مدیران وسازمان ها تبدیل می شود و اکثر شرکت ها و موسسه ها به دنبال ایده بهترین هدیه تبلیغاتی سال برای احترام و قدردانی از مشتریان وهمکاران و ماندگاری نام برند خود هستند. اگرچه طیف وسیع و متنوعی از محصولات را می توان به عنوان یادبود در نظر گرفت اما بهتر است محصولی را به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت که منحصر به فرد باشد و کاربرد روزمره و مفید دارد. به این ترتیب یک انتخاب هوشمندانه و منطقی می تواند برند شما را برای مدت زمان طولانی تری در معرض توجه افراد قرار داده و هر روز به تعداد مشتریان و همکاران وفادار شما اضافه کند.

بهترین هدیه تبلیغاتی 1402

این روزها که به لطف شیوع  انواع و اقسام ویروس ها از کرونا و آنفولانزا گرفته تا ویروس های واگیردار پوستی آگاهی همه ما نسبت به ضرورت ضدعفونی کردن بیشتر شده است، دستگاه ضدعفونی کننده وسایل وتلفن همراه با ویژگی شارژ وایرلس گوشی که نقش لوگوی برند شما را بر خود داشته باشد می تواند یکی از نمونه های خلاقانه ترین و بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 به شمار آید.

میکروب‌ ها و ویروس‌ ها از مهمترین عواملی هستند که بی سروصدا در محیط منتقل شده و با خود انواع بیماری را به همراه می آورند. استفاده از وسایل مشترک در هر محیط بدون شک احتمال آلوده شدن افراد به بیماری ها را افزایش می دهد. این موجودات موذی که به چشم نمی آیند در هرجائی نفوذ می کنند و سلامت افراد را در معرض خطر بیماری قرار می دهند. تفاوتی ندارد استفاده از یک خودکار مشترک در یک دفتر کار تا استفاده از قیچی مشترک در آرایشگاه و یا گذاشتن گوشی موبایل روی میز در مراکز پزشکی و درمانی  به راحتی می تواند راهی برای انتقال ویروس ها در محیط و بدن افراد باشد. به همین دلیل هدیه دادن یک باکس کوچک ضدعفونی با نام و برند شرکت شما که به راحتی می تواند میکرواورگانیسم های بیماری زا را از روی وسایل ضدعفونی کند بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 است که نام شما را ماندگار و سلامتی را به دوستان و همکاران وفادارتان هدیه می دهد.

دستگاه ضدعفونی لوازم و گوشی رپس

دستگاه ضدعفونی کننده لوازم و گوشی همراه رپس مجهز به لامپ UVC

بعد از تجربه همه گیری ویروس کرونا، ضدعفونی کردن لوازم پرکاربرد مثل گوشی تلفن همراه، دسته کلید، کارت‌های بانکی خودکارهایمان با الکل، بصورت کاملا ناخودآگاه و به صورت روتین انجام می شود. با وجود اینکه این عادت مفید از انتقال بیماری ها جلوگیری می کند اما گاهی  در طولانی مدت در کارکرد برخی از لوازم ما مانند گوشی تلفن و ریموت خانه و ماشین هایمان اختلالاتی ایجاد می کند و حتی بعضی وقتها باعث از کار افتادن قطعات الکترونیکی و یا مخدوش شدن بعضی قسمتهای آنها می شود.

بهترین راه حل برای جلوگیری از آسیب وسایل با ضدعفونی ، استفاده از دستگاه هائی است که اصولا برای این کار طراحی شده اند و قابلیت پاکسازی و ضدعفونی کامل وسایل و ابزارهای کوچک و دم دستی را که همیشه در معرض آلودگی ها هستند را به خوبی دارند .

دستگاه ضد عفونی کننده لوازم و گوشی همراه رپس طراحی شده توسط کمپانی رپس گلوبال انگلیس قادر است تا 99.99 درصد گوشی تلفن همراه و سایر لوازم‌ کوچک کاربردی را فقط در عرض پنج دقیقه بدون هیچگونه آسیب بطور کامل ضدعفونی نماید. این جعبه‌ کوچک جادویی که فقط با تابش نور ماوراء بنفش قادر به نابود کردن انواع باکتری و میکرواورگانیسم های مضر است، مزایای زیادی دارد که در ادامه با هم مرور می کنیم.

یک هدیه خلاقانه و بی نظیر

دستگاه ضد عفونی کننده گوشی رپس در دو رنگ سفید و مشکی، با امکان چاپ محتوا یا لوگوی دلخواه شما روی قسمت در دستگاه، انتخابی عالی برای هدیه به کسانی است که سلامتی آنها را دوست دارید. همچنین می توانید با این دستگاه با امکان فروش و چاپ لوگوی تبلیغاتی به صورت عمده، مشتریان ویژه و وفادار خود را با یک هدیه تبلیغاتی کم نظیر و کاربردی مطابق با نیاز روز شگفت زده کنید.

دستگاه ضدعفونی کننده رپس

عملکرد دستگاه ضدعفونی

به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی سال؛ دستگاه ضد عفونی کننده گوشی رپس نه تنها یک همراه خوب برای سلامت دوستان و همکاران شماست بلکه عملکرد مفید دیگری هم برای گوشی تلفن همراه آنها دارد. کاربرد ویژه این دستگاه این است که امکان فوق العاده شارژ وایرلس گوشی همراه همزمان با ضدعفونی شدن دستگاه و حتی پس از پایان فرایند نیز وجود دارد. پس می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با هدیه دادن این جعبه جادویی چند منظوره ، دوستان خود را با قابلیت شارژ بی سیم آن نیز سورپرایز کنید. با ابعاد کوچک و وزن کم، این دستگاه قابلیت حمل در کیف و کوله را داشته و می تواند همراه خوبی برای همه در خانه، محل کار، سفر و… باشد.
بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402

ویژگی های بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 ؛ دستگاه ضدعفونی کننده رپس

  • از بین برنده 99.9 درصد میکروب ها در 5 دقیقه
  • ابعاد داخلی : 10 × 17 × 3 سانتیمتر
  • ضد عفونی کامل توسط لامپ UVC به همراه کاغذ تست
  • امکان افزودن خوشبو کننده برای معطر کردن لوازم حین ضدعفونی
  • سوییچ ایمنی باز شدن در برای محافظت از چشم در برابر اشعه
  • عملکرد مستقیم با برق با کانکتور USB
  • دارای شارژر وایرلس گوشی تلفن همراه
  • دارای گواهینامه های معتبر بین المللی
  • دارای گواهینامه معاونت پژوهش و فناوری ایران

به طور کلی این دستگاه برای ضدعفونی کردن انواع گوشی تلفن همراه و اقلام کوچک مانند کلید، کیف پول، عینک، ماسک، ریموت ماشین و در، ساعت و دیگر زینت آلات … بدون آسیب به آنها استفاده می شود. این دستگاه بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 و پیشنهادی ویژه برای حفظ سلامت کسانی است که بطور مداوم با فضای خارج از محیط منزل ارتباط دارند. امکان چاپ نام و لوگوی برند روی محصول آن را به یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد و پرکاربرد تبدیل کرده است. استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده گوشی رپس به به دلیل عملکرد عالی در از بین بردن میکرواورگانیسم ها و باکتری های مضر برای پیشگیری از بیماری های واگیردار به تمامی افراد در هر شغل و حرفه ای که باشند توصیه می شود. این دستگاه با طراحی ویژه کاملا محصور و بدون نشتی اشعه ماورابنفش در کمترین زمان ممکن با روش عقیم سازی انواع میکروب ، ویروس ، باکتری و میکرواورگانیسم های مضر سطح  لوازم شخصی حساس و تلفن همراه  را در 5 دقیقه بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی به آنها ضدعفونی کرده و سلامتی را به دوستان ، کارمندان ، مشتریان و همکاران وفادارشما هدیه می دهد و کاربرد خاص آن به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 نام شرکت شما را در ذهن ها ماندگار می سازد.


در صورتی که پس از مطالعه این نوشتار به این نتیجه رسیدید که بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1402 را یافته اید و مشتاق به تهیه این محصول استثنایی شده اید و یا نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص ویژگیهای فنی و یا نحوه خرید را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در گروه صنعتی ناین در تماس باشید.