قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات گروه بازرگانی آی ناین آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه‌ی پیگیری، شکایات، درخواست بازگشت کالا و راهنمایی مورد نیاز مشتریان است.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات آی ناین به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت آی ناین ، استفاده از اپلیکشن های آی ناین و سایر خدمات ارائه شده توسط آی ناین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آی ناین است. توجه داشته باشید که ثبت نام در آی ناین نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آی ناین از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فعالیت آی ناین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آی ناین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از خدمات آی ناین به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

آی ناین

آی ناین یک فروشگاه اینترنتی صنعتی می باشد که باتوجه به نیازهای صنعت اقدام به فروش و توزیع محصولات به مصرف کننده به صورت مستقیم و بدون واسطه می نماید.

تعریف کاربر

کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را  در فرم ثبت نام درج کرده است و یا به هر نحو از خدمات آی ناین استفاده نماید.

تعریف فروشندگان ،فروشنده و فروشگاه

منظور از فروشندگان و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که  درخواست ثبت اطلاعات تماس ، محصولات و کالاهای خود در آی ناین را نماید.

و منظور از فروشگاه وب سایت فروشنده کالا می باشد که فروشنده درخواست درج اطلاعات آن وب سایت در آی ناین را دارد.

شرایط عمومی

  •  آی ناین در هر زمان می تواند حساب های کاربری کاربران را مسدود کند و در این خصوص ملزم به پاسخگویی نیست و فقط گزارشی از روند و دلیلی را برای کاربر ارسال می کند و کاربر در این خصوص هیچ گونه حقی برای اعتراض داخل سایت و یا از طریق مراجع قانونی را ندارد.
  •  آی ناین در صورت مشاهده و یا احتمال وجود هر گونه تناقض اطلاعات و نام کاربری وارد شده با اطلاعات واقعی فرد ، می تواند اکانت کاربری کاربران را مسدود کند . برای تایید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه های زمانی مختلف نیز می تواند از کاربر درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی داشته باشد.
  • با توجه به تغییرات موجودی محصولات آی ناین مختار به لغو سفارش و بازگشت وجه مورد نظر و جلب رضایت مشتری می باشد.
  • اطلاعات فردی  کاربران در سایت محرمانه است و در هیچ صورت بجز حکم دادگاه در اختیار هیچ فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.
  • در صورتی که آی ناین احساس کند که کاربر هرگونه سعی در تقلب و یا تغییر در نحوه صحیح کارکرد وب سایت را دارد می تواند بدون اطلاع قبلی حساب کاربری را غیرفعال و یا بطور کامل مسدود و بلوکه کند و کاربران در خصوص این مورد فقط یک بار حق اعتراض دارند که می بایست اطلاعات کاملی را در خصوص اثبات خود برای آی ناین ارسال کنند و رد و یا قبول این اعتراض فقط توسط آی ناین مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در خصوص این بند نیز کاربر حق شکایت و اعتراض مجدد را ندارد و همچنین در صورتی که این اقدام کاربر باعث وارد شدن هرگونه ضرور زیانی به آی ناین و یا سایر کاربران و یا فروشندگان شود کاربر خاطی ملزم به احقاق تمامی حقوق ضایع شده می باشد.
  • آی ناین در رد و یا قبول فروشندگان  آزاد است و می تواند در هرزمان همکاری خود را بصورت یک طرفه قطع کند. در مواردی که فعالیت فروشگاه خلاف قوانین جاری کشور باشد  هیچ پرداخت و یا بازپرداخت وجهی صورت نخواهد گرفت. در موارد دیگر این ای مالز است که تصمیم خواهد گرفت چه میزان از مبلغ موجود در حساب را به کاربر برداخت و یا استرداد کند .
  • این توافقنامه می تواند برای سایت های خاص و یا کاربران خاص بصورت اختصاصی نوشته و امضا شود اما تا قبل از امضا توافقنامه اختصاصی هر دو طرف موظف به رعایت تمام مواد این توافقنامه آنلاین می باشند که پس از امضا توافقنامه جدید این توافقنامه به خودی خود باطل است .
  • آی ناین در قبول درج  اطلاعات  وارد شده و یا عدم درج اطلاعات وارد شده توسط کاربران کاملا مختار است و این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان در صورت نیاز اقدام به نمایش و یا عدم نمایش بخشی و یا تمامی اطلاعات درج شده توسط کاربران نماید و در خصوص این بند نیز کاربر حق شکایت و اعتراض را ندارد.
  • فروشگاه ها موظف هستند منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی حداقل تا 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول کالا با ارائه دلیل قابل قبول به خریداران خود بدهد، برای مواردی که کالایی ارسال نشده است بدون تحمل جریمه و در مواردی که که کالا ارسال شده است تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.
  • تمامی فروشندگان موظف هستند کالا ها را با قیمت درج شده در وب سایت فروشگاه به خریدار تحویل دهند.
  • تمامی فروشندگان موظف هستند تنها کالاهایی را در وب سایت فروشگاه خود ارائه دهند که با قوانین جمهوری اسلامی ایران سازگاری داشته باشد و همچنین حق فروش و ارائه آن کالا برای فروشنده وجود داشته باشد و در صورتی تخطی تمامی عواقب ناشی به عهده فروشنده می باشد.
  • آی ناین هیچگونه دخالتی در روند کارکرد فروشگاه ها  و همچنین ارسال کالا و یا دریافت وجه مابین فروشندگان و خریداران ندارد و متعاقبا هیچگونه مسئولیتی در قبال عملکرد فروشگاه را نیز نمی پذیرد.
  • تمامی نظرات نمایش داده شده در آی ناین توسط کاربران درج می شود و آی ناین هیچگونه مسئولیتی را در قبال نظرات کاربران را عهده دار نمی باشد.
  • لازم به ذکر می باشد که آی ناین حق حذف و یا حفظ تمامی اطلاعات ، نظرات و مشخصات کالا ها را بر خود محفوظ می دارد تنها اطلاعاتی  از آی ناین حذف می شود  که با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشند و یا دستور مقامات قضایی مبنی بر حذف آن ارائه گردد و در غیر اینصورت حتی با اتمام همکاری با آی ناین اطلاعات درج شده در آی ناین باقی می ماند و فروشگاه حق اعتراض و شکایت را ندارد.
  • با شروع همکاری فروشگاه با آی ناین یک نسخه از تمامی اطلاعات فروشگاه در آی ناین درج می شود و  با قبول این توافق تمامی مسئولیت هر نوع اطلاعاتی که به درخواست فروشگاه در آی ناین درج شده است از آی ناین سلب می شود و تماما به فروشگاه های ارائه دهنده کالا واگذار میشود .