درباره ما

درباره آی ناین

استارتاپ آی ناین در سال 1393 با هدف یکپارچه سازی ، ساماندهی و ارتقاء فروش و خدمات پس از فروش و با اولویت محصولات صنعتی و تخصصی شروع به کار کرد. در گذر سال ها همواره اولویت خود را رضایت مشتریان پس از برقرای اولین ارتباط قرار داده ایم و به کمک خدا و تلاش همه اعضای این مجموعه، معتقدیم به این هدف دست یافته ایم. آنچه در آی ناین همواره از اهمیت فراوان برخوردار بوده است ، در درجه اول رفتار خوب با مشتری و مشاوره تخصصی در خصوص خرید، در درجه دوم ارائه قیمت واقعی محصول و در درجه سوم خدمات پس از فروش بی قید و شرط بوده است.

چرا ارتباط با مشتری و مشاوره تخصصی برای ما از درجه اول اهیمت برخوردار است ؟ 

متاسفانه در بسیاری از مواقع مشتریان با افرادی وارد معامله می شوند که دارای تخصص فنی لازم جهت مشاوره خرید نیستند و یا از آن بدتر برای این موضوع اهمیتی قائل نبوده و با سوء استفاده از اعتماد مشتری اقدام به فروش هر آنچه که هزینه بالاتری به مشتری تحمیل می کند، می نمایند. این موضوع در حوزه صنعتی بیشتر خود را نشان داده و هزینه های گزاف برای مشتری در بر خواهد داشت. هزینه های اضافی و غیر ضروری ، محصول غیر کاربردی ، جنس بی کیفیت و تقلبی و …

ما در آی ناین این مشکل را حل کرده ایم! اول اینکه در هر حوزه کارشناس مربوطه با دانش تخصصی لازم پاسخگوی شما خواهد بود و دوم اینکه همواره واحد فنی شرکت روی محصولات فروخته شده یا خدمات ارائه شده نظارت داشته و در صورت لزوم وارد عمل میشود. اگر اشتباهی در محصول فروخته شده پیش آمده باشد پیش از ارسال، مشتری را مطلع کرده و در صورت انصراف مشتری تمام مبلغ پرداخت شده به وی باز گردانده می شود.

چرا قیمت واقعی محصول ؟

هنگامی که مشتری برای اولین بار اقدام به خرید محصولی می کند، از قیمت آن مطلع نیست. همین امر بهترین موقعیت برای فردی سودجوست که محصول را با هر قیمتی به وی بفروشد. اما ما در آی ناین جدای از غیر اخلاقی بودن این قضیه اعتقاد دیگری داریم و آن این است که مشتری دیر یا زود این موضوع را متوجه خواهد شد ! اگر این موضوع پیش از اقدام به خرید یا پس از آن اتفاق بیفتد در هر دو صورت نتیجه یکسان است: اعتماد مشتری از نام آی ناین سلب خواهد شد.

ما در این شرکت همواره بیشترین همکاری را با مشتریان وفادار بازگشتی خود داشته ایم و بر این باوریم که ایجاد اعتماد در مشتری و بازگشت وی علاوه بر گسترش همکاری طرفین باعث بزرگ تر شدن و شناخته شده تر شدن این مجموعه شده لذا در این خصوص قوانین بسیار سخت گیرانه ای در ارائه قیمت به مشتریان وضع نموده ایم.

خدمات پس از فروش چگونه است ؟

این بخش یکی از مهم ترین حوزه های فعالیت هر شرکتی در اعتماد سازی میان مشتریان است. شرکت آی ناین صراحتا” اعلام می کند ( روی محصولاتی که دارای گارانتی باشند )، در صورت خرابی محصول فروخته شده را پس گرفته و مبلغ پرداخت شده را به مشتری باز می گرداند ( یا با محصول دیگر جایگزین می کند ). اما این همه ماجرا نیست. علاوه بر خرابی محصول خریداری شده بسیار پیش می آید که مشتری از نحوه کارکرد محصول یا نصب آن مطلع نبوده و نیاز به کمک دارد. در صورتی که مشکل وی از طریق تلفن قابل حل باشد، مشاورین فنی شرکت به شکل رایگان این موضوع را بررسی و در صورت امکان حل می کنند. اما علاوه بر حل مشکل تلفنی به تازگی شرکت امکان ثبت سفارش بازدید از محل پروژه یا منزل مسکونی در خصوص نصب و پشتیبانی را نیز فراهم کرده است. جهت ثبت سفارش خدمات نصب و پشتیبانی کلیک کنید.

اما اگر همچنان قانع نشدید با ما تماس بگیرید، مطمئن باشید پس از اولین ارتباط شما نیز به جمع مشتریان وفادار ما خواهید پیوست 🙂