ست کنترل پنتاکس (کنترلر اتوماتیک) مدل Hidrotank H1

SKU: i9-8490

4.80 خارح از 5 بر اساس امتیاز 5 مشتری نظر خود را بنویسید

  • دارای عیب یاب دیجیتال
  • حداکثر فشار: 10 بار
  • نوع برق مصرفی: تکفاز 220 ولت

توضیحات

ست کنترل پنتاکس (کنترلر اتوماتیک) مدل Hidrotank H1

ست کنترل پنتاکس (کنترلر اتوماتیک) مدل Hidrotank H1 جهت تنظیم و کنترل فشار آب و جلوگیری از ایجاد نوسان در جریان آب استفاده می شود. ست کنترل پنتاکس مدل Hidrotank H1 قابلیت اتصال به پمپ های تکفاز با قدرت حداکثر 2 اسب بخار را دارد.

این مدل از یک برد الکتریکی ساخته شده است که وظیفه اش اتومات کردن پمپ آب می باشد. ست کنترل یا کنترلر اتوماتیک را در مناطقی می توان استفاده کرد که حداقل فشار قبل از پمپ باشد مانند مناطق شهری، اما در مناطقی که آب ورودی به پمپ فشار نداشته باشد مانند استخرها و تانکرها استفاده از ست کنترل بلااستفاده است.

از دیگر مزایای استفاده از ست کنترل ها محافظت از پمپ در هنگام قطع جریان آب در رایزر یا ورودی پمپ می باشد. در این حالت پمپ به صورت اتوماتیک از مدار خارج می شود، تا از صدمه دیدن الکتروموتور و قطعات داخلی پمپ جلوگیری نماید.

کلید اتوماتیک دیجیتال پمپ یا همان ست کنترل وسیله ای است که روی پمپ آب نصب می گردد. ست کنترل به فشار اندک آب ( تقریبا” 0.5 بار ) حساس بوده و با عبور آن شروع به کار کرده و دستور روشن شدن پمپ را می دهد. سپس پس از اتمام مصرف و بستن شیر های خروجی پمپ را خاموش می کند. همین امر از کارکرد مداوم پمپ یا خشک کار کردن آن جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر پمپ و کاهش مصرف انرژی آن می گردد.

ست کنترل پنتاکس (کنترلر اتوماتیک) مدل Hidrotank H1 دارای کلاس حفاظت IP65 و کلاس عایق F می باشد. ست کنترل پنتاکس Hidrotank H1 دارای مخزن باد به حجم 0.4 لیتر می باشد. این مخزن سبب می شود که حتی پس از خاموش پمپ، فشار آب همان مقدار باقی بماند تا در صورت مصرف کم آب دیگر نیازی به روشن شدن دوباره پمپ نباشد.

مشخصات فنی 

  • دارای عیب یاب دیجیتال
  • دارای مخزن ذخیره آب 4%
  • محافظت در برابر ضربه کله قوچ
  • حداکثر دمای محیط 55 درجه سانتی گراد

انواع ست کنترل در انواع برند ها در بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنعتی با پایین ترین قیمت عرضه می گردد. در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی رایگان با ما تماس گیرید. هم چنین می توانید سفارشات خود را به صورت خرید اینترنتی در سایت ثبت نمایید.

لینک های مرتبط : 

اطلاعات بیشتر

نوع محصول

کد کالا

Hidrotank H1

قدرت

2 اسب بخار

حداکثر آبدهی

4.8 متر مکعب در ساعت

حداکثر فشار

10 بار

کشور سازنده

ایتالیا

برند

پنتاکس

5 دیدگاه برای ست کنترل پنتاکس (کنترلر اتوماتیک) مدل Hidrotank H1

  1. امتیاز 5 از 5

    میثم

    سلام
    ایا این مدل از روشن شدن مکرر پمپ بعد از قطعی اب جلو گیری میکند و دارای پیچ تنظیم میباشد
    با عرض سلام و احترام
    .بله این مدل دارای پیچ تنظیم هست و می توانید پس از قطع شدن آب دوباره آن را به راحتی تنظیم نمایید

  2. امتیاز 5 از 5

    میثم

    با عرض سلام مجدد
    من قبلا این مدل اتومات البته بدون منبعش رو داشتم که باعث میشد وقتی اب قطع میشه پمپ مکرر استارت بخوره اگه این منبع دارو بگیرم وقتی اب قطع باشه پمپ الکی استارت نمیخوره ؟
    و اینکه تیوپ یدکش پیدا میشه؟
    درود
    همانطور که در مکالمه تلفنی عنوان گردید اساسا” ست کنترل با کوچکترین جریان آب پمپ را روشن می کند که همین موضوع برای مواقع قطع و وصل برق ایجاد مشکل می کند. این مدل هیدروتانک هم نسبت به مدل بدون مخزن اندکی روشن خاموش شدن پمپ را به تاخیر می اندازد اما تاثیر چشمگیری ندارد.

  3. امتیاز 5 از 5

    محب اله

    سلام خسته نباشید
    درجه باد این ست پمپ ها چه قدره؟

  4. امتیاز 4 از 5

    وحید چوبدار

    باسلام…آیا از این اتومات میشه برای طبقه ۴ یک آپارتمان ۵ طبقه استفاده کرد….و آیا این مدل پیچ تنظیم فشار آب دارد…کلا با توجه به استفاده از دستگاه تصفیه آب در منزل پیشنهاد شما استفاده از کلید اتومات است یا مدل مکانیکی مخزن تحت فشار؟؟؟…ممنون
    با سلام و احترام ، خیر با توجه به اطلاعات شما این ست کنترل مناسب شما نمی باشد. در رابطه با سوال دوم بله این مدل دارای پیچ تنظیم می باشد . در رابطه با سوال اخر هم باید گفت فرقی در این مورد وجود ندارد.

  5. امتیاز 5 از 5

    وحید چوبدار

    باسلام مجدد….پیرو سوال قبلی با توجه به اینکه بنده در طبقه ۴ یک آپارتمان ۵ واحدی زندگی میکنم.و از وقتی همسایه طبقه ۵ برای واحد خودش پمپ آب گذاشته…فشار آب واحد من در ساعات ظهر ( حدودا ۱۲ ظهر تا ۶عصر) دچار افت فشار شده بطوریکه پکیج از کار می افتد و آب به کولر آبی پشت بام نمیرسد ولی با این حال آب قطع نیست و دو برابر شیر سماور از شیرها آب می آید….یک پمپ یک اسب جتی اسپرونی خریدم فقط نمی‌دونم چه نوع کلید اتوماتی مناسبش هست؟ یکی میگه برای طبقه ۴ کلید اتومات مناسب نیست باید مخزن تحت فشار بزاری… یکی میگه مشکلی نداره با اتومات درست میشه… لطفاً منو راهنمایی کنید بهترین انتخاب چیست؟؟؟ …ممنونم
    کاملا طبیعیست که زمانی که در طبقه بالای شما پمپ نصب شده باشد، مکش به حدی است که دیگر طبقات فشار آب کافی نداشته باشند. از نظر ما برای شما بهترین گزینه نصب ست کنترل است، چرا که هم مقرون به صرفه بوده و هم به دلیل اینکه پمپ شما تنها برای یک واحد است ، با توجه به مصرف ، گزینه مناسب تری است. پیشنهاد ما برای شما ست کنترل ویگو یا فلو یا شوا می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.