قیمت قیچی باغبانی برگر | آلمانی اصل

قیچی باغبانی آلمانی برگر

قیچی باغبانی برگر

قیچی باغبانی برگر آلمان از جمله ابزار محبوب باغبانی در بازار می باشد و قیمت قیچی برگر توسط شرکت آی ناین به عنوان نماینده اصلی برگر آلمان عرضه می گردد، این محصول از با کیفیت ترین ابزار باغبانی بوده چرا که در آلمان کشور صنعتی اروپا تولید می شود.

آی ناین، مرکز پخش عمده انواع قیچی باغبانی آلمانی اصل برگر و ارسال به سراسر ایران

قیچی باغبانی آلمانی

محصول خوب و با کیفیت، محصولی است که در تولید آن تمامی جوانب مانند طول عمر و راحتی کاربر لحاظ شده باشد. قیچی باغبانی آلمانی از برند های شناخته شده ای همچون برگر آلمان، محصولی است که ویژگی های ذکر شده فوق در آن رعایت شده است. کشاورزان حرفه ای و زحمت کش از آنجایی که در طول روز زمان زیادی را مشغول کار و فعالیت هستند، نیازمند تهیه محصولات سبک، ارگونومیک و ترجیحاً با طول عمر بالا هستند تا هنگام کار خسته نشده و همچنین نیازمند تعویض سریع تجهیزات نیز نباشند. انواع قیچی باغبانی آلمانی و به طور کلی اروپایی دارای این ویژگی هستند.

آیا تهیه قیچی باغبانی برگر آلمان به صرفه است؟

قیچی های آلمانی، اروپایی و یا ژاپنی نسبت به مدل های چینی یا تولیدی دیگر از کیفیت به مراتب بالاتر، طول عمر بالا و ساختار مناسب تر برخوردارند اما طبیعتاً به دلیل مواردی مانند نرخ ارز، هزینه گمرک و واردات قیمت بالاتری نیز دارند. با این توصیفات توصیه آی ناین خرید این محصول برای کشاورزان حرفه ای است که می خواهند یکبار برای همیشه برای محصولی با کیفیت هزینه کنند اما آن دسته از عزیزانی که تنها به شکل تفننی اقدام به کشاورزی یا هرس باغچه خانه خود می کنند، شاید نیازی به هزینه بالا نداشته باشند.

ویژگی های قیچی باغبانی آلمانی برگر

  • سادگی در استفاده
  • خوش دست
  • کیفیت بسیار بالا
  • ماندگاری و دوام
  • برش راحت و سریع و تمیز
  • فشار کم به دست کاربر

انواع قیچی باغبانی برگر

قیچی های باغبانی برگر در مدل ها و گونه های مختلف برای بریدن شاخه های گوناگون با انواع ضخامت با بهترین کیفیت طراحی شده اند و در بازار موجود هستند که انواع این قیچی ها شامل لیست زیر می شود :

قیچی باغبانی برگر

قیچی جغجغه ای آلمانی برگر

قیچی جغجغه ای برای بریدن شاخه های کلفت و محکم استفاده می شود، قیچی جغجغه ای برگر به صورتی طراحی شده که باغبان در زمان بریدن شاخه کمترین انرژی را صرف اینکار بکند.

قیچی شاخه زن آلمانی برگر

قیچی شاخه زن برگر، این قیچی به دلیل دسته های بلندی که برای آن طراحی شده برای زدن شاخه های بلند استفاده می شود، قیچی سرشاخه زن برگر به عنوان بهترین برند این مدل نیز در بازار یافت می شود.

قیچی هرس آلمانی برگر

قیچی هرس برگر، با بلندی طول دسته به اندازه یک متر برای زدن شاخه های کلفت به قطر 7 سانت طراحی شده است و معمولا دسته های آن به صورت تلسکوپی و تیغه ای بوده و از تیغه های بسیار تیزی برخوردار هستند.

قیچی شمشاد زن برگر

قیچی های شمشاد زن برگر، برای زدن شاخه ها و شمشاد های نازک و در دسترس استفاده می شود.

قیچی باغبانی برگر اصل آلمان

قیچی های باغبانی برگر آلمان، برای تشخیص اصل یا طرح بودن آن ها چند راه وجود دارد اولین نشانه اصل بودن قیچی باغبانی برگر نماد اتحادیه اروپا است که بر روی بدنه قیچی هک شده و همچینن رنگ تیغه ی آن نیز به رنگ استیل یا مشکی است لازم به ذکر است که رنگ دسته قیچی برگر به رنگ قرمز، مشکی، زرد و آبی است، با اطمینان خاطر می توان گفت که آی ناین به عنوان نماینده اصلی برگر آلمان قیچی های باغبانی اصل این برند را به مشتریان خود عرضه می دارد.