جشنواره فروش ویژه دستگاه تصفیه هوای رپس

دستگاه تصفیه هوا مدل RAP-410

دستگاه تصفیه هوا رپس مدل RAP-410 محصولی به سفارش رپس گلوبال انگلیس و از بهترین دستگاه های حال حاضر بازار ایران است. ویژگی های منحصر به فرد این محصول، هم از لحاظ زیبایی و هم کارایی سبب شده است در بسیاری از منابع از آن به عنوان بهترین دستگاه تصفیه هوا در بازار ایران یاد شود. اگرچه به دلیل قابلیت های دستگاه و اروپایی بودن آن، قیمت تمام شده آن اندکی بالاست، اما نظر به پیشنهاد نمایندگی آن در ایران، مجموعه ناین تصمیم به عرضه تعداد محدود این دستگاه با تخفیف استثنایی و به مدت محدود نموده است. توصیه ما به علاقه مندان این دستگاه تصفیه هوای استثنایی و همکاران گرامی، ثبت سفارش پیش از اتمام موجودی جشنواره است چراکه مدت آن تمدید نخواهد شد!

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا مدل RAP-410

 

دارای وای فای

بوسیله اپلیکیشن دستگاه و وای فای دستگاه را حتی از بیرون از منزل کنترل کرده و از وضعیت هوای خانه خود آگاه شوید!

 

سنسور وضعیت هوا

به زیبایی هرچه تمامتر توسط LED رنگی تعبیه شده در جلوی دستگاه در هر لحظه کیفیت هوای منزل خود را مشاهده کنید!

 

پنل لمسی رنگی

دارای پنل لمسی رنگی که تمامی قابلیت های دستگاه و وضعیت هوا به سادگی در آن کنترل می شود.

 

مجهز به لامپ UV

ضد عفونی هوا بوسیله اشعه ماوراء بنفش یا همان یو وی، راهکاری موثر در مقابله با ویروس هاست

 

تولید یون منفی

یون منفی تاثیر مهمی در از بین بردن ذرات آلوده کننده هوا مانند گرد و خاک، میکروب و ویروس ها دارد

 

سه مرحله فیلتر

شامل پیش فیلتر جهت ذرات جامد بزرگ، فیلتر کربن فعال جهت حذف بو و فیلتر قدرتمند هپا HEPA

آرامش با تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوای رپس مدل RAP-410 را بی شک می توان از قدرتمند ترین دستگاه های تصفیه کننده هوا، در بازار ایران دانست. این محصول تمامی روش های ضد عفونی کنندگی و تصفیه هوای معمول را دارا بوده و از نظر متراژ پاسخگویی نیز برای خانه های 100 تا 140 متر مربع مطابق با استاندارد اروپا برخوردار است. صدای کم، سنسور وضعیت هوا، وای فای، عملکرد اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی، ریموت و اپلیکیشن اختصاصی، همه به همراه این دستگاه عرضه شده است.

این دستگاه تصفیه هوا دارای لیسانس رپس گلوبال انگلیس بوده و از نظر کیفیت به مراتب از بسیاری از محصولات تولید شده توسط کشور های متفرقه بالاتر است.

آیا به دستگاه تصفیه هوا نیاز داریم؟

اساساً وجود یک دستگاه تصفیه هوا در شهر هایی که با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند، امری الزامی است. در نظر داشته باشید شما نیمی از عمر خود را در خانه صرف می کنید و حتی اگر همان هم در مجاورت هوای سالم و عاری از آلودگی باشد، تاثیر بسیار زیادی در طول عمر، سلامتی و شادابی شما خواهد داشت. در ویدیو های زیر به شما توضیح می دهیم چگونه!

قیمت این دستگاه چقدر است؟

دستگاه تصفیه هوای رپس محصولی با کیفیت جهانی و استاندارد اروپایی است که طبیعتاً باعث افزایش قیمت آن می شود. اما با توجه به اصل بازاریابی و فراهم نمودن امکان خرید این محصول برای عموم مردم تعداد محدودی از این دستگاه و برای مدت محدود با قیمت استثنائی و بسیار پایین تر از قیمت واقعی آن عرضه شده است.

 

REPS RAP-410

15,800,000 تومان

  • دارای سه مرحله فیلتر
  • ضد عفونی کننده
  • سنسور وضعیت هوا
  • اتصال به وای فای

تماس با ما

اگر جهت خرید محصول نیاز به مشاوره دارید یا به هر دلیل نیازمند صحبت با کارشناسان مجموعه ناین هستید، خوشحال می شویم با ما در تماس باشید.