لیست قیمت پمپ آب بی صدا خانگی – یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و پر تقاضا در بازار ایران، پمپ های آب بی صدا است. این پمپ ها که به پمپ آبگرمکنی نیز معروف هستند. در ورودی آب سرد ساختمان نصب شده. و به همراه عملکرد کاملاً کم صدای خود باعث افزایش فشار آب ساختمان می شوند.

از آنجایی که بسیاری از ساختمان ها آب گرم مصرفی خود را نیز توسط پکیج یا آبگرمکن دیواری تامین می کنند. افزایش فشار آب سرد واحد ساختمان به معنی افزایش فشار آب گرم آنها نیز بوده. و از برخی مشکلات مانند روشن نشدن پکیج یا آبگرمکن نیز جلوگیری به عمل آورده می شود. این پمپ ها همچنین از قیمت مناسبی برخوردار بوده که در زیر می توانید لیست قیمت آن را مشاهده کنید.

تصویر محصولبرندتوان (وات)آبدهی (m3/h)قیمتلینک محصول
رپس901.9تومانمشاهده محصول
هاچاسو1201.9تومانمشاهده محصول
BMV2601.8تومانمشاهده محصول
اسپیکو800.6تومانمشاهده محصول
ایمر901.1تومانمشاهده محصول
CNB901.1تومانمشاهده محصول
ایمر1201.4تومانمشاهده محصول
ایمر2601.8تومانمشاهده محصول
دراپ2601.5تومانمشاهده محصول
CNB1201.5تومانمشاهده محصول
تایفو1301.5تومانمشاهده محصول
تایفو2300.75تومانمشاهده محصول

پمپ آبگرمکن وسیله ای است که در ابتدا به منظور پمپاژ آب به درون آبگرمکن مورد استفاده قرار می گرفت اما خیلی زود این موضوع مشخص شد که می توان از آن به عنوان پمپ آب داخل واحد آپارتمان نیز استفاده کرد.

اگر شما هم مشکل کمبود فشار آب در واحد. سرد و گرم شدن آب گرم در حین استفاده و هم چنین مشکل روشن شدن ماشین ظرفشویی یا لباسشویی را دارید. این پمپ برای شما مناسب خواهد بود.

از ویژگی های بارز پمپ آبگرمکن می توان به صدای بسیار کم ، قیمت مناسب و عدم نیاز به پرشر سوئیچ یا اتومات پمپ به همراه آن نام برد. البته نکته مهم در خصوص این پمپ عدم وجود هد است. یعنی از این پمپ جهت بالا بردن آب نمی توان استفاده کرد.

متشکریم که همراه گروه آی ناین هستید،

خوشحال و ممنون میشویم نظر خود را راجع به لیست قیمت پمپ آب بی صدا خانگی . در قسمت نظرات برایمان ارسال کنید.

2 دیدگاه در “لیست قیمت پمپ آب بی صدا خانگی | پمپ آبگرمکنی

  1. شاه حسینی گفت:

    سلام
    لطفا
    قیمت ، ابعاد پمپ کم صدا آبگرمکنی ۸۰ وات

    1. پشتیبانی گفت:

      هم اکنون تنها مینی پمپ 120 وات هاچاسو در سایت موجود است. در صورت تمایل جهت اطلاع رسانی موجود شدن 80 وات با مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *