انواع بهترین اکچویتور پنوماتیک به منظور تنظیم و کنترل جریان سیال از برندهای معتبر اروپا، چین و ترکیه در گروه صنعتی ناین، تامین کننده و وارد کننده اکچویتور پنوماتیک و تجهیزات مربوطه عرضه می گردد. اکچویتور پنوماتیک که با نام عملگر پنوماتیک نیز در بازار شناخته می شود، از قطعاتی است که نقش کاربردی و مهمی در اتوماسیون صنعتی برعهده دارد. در تعریف کلی اکچویتور پنوماتیک می توان گفت که این ابزار از تجهیزاتی است که در طیف وسیعی از صنایع از جمله صنعت پتروشیمی و خطوط گاز، صنایع غذائی، کارخانجات و صنایع لبنی، صنایع داروئی و بیمارستان، صنایع ساختمان و... به منظور کنترل و قطع و وصل جریان کاربرد فراوانی دارد. ساختار ساده و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین، دوام وعمرطولانی، قیمت مناسب و اقتصادی در مقایسه با سایر عملگرها، دردسترس بودن انرژی مورد نیاز ( هوای فشرده ) در نهایت سرعت عمل بالای این تجهیز از مزایای ویژه ی انواع اکچویتور پنوماتیک است که از علل اصلی کاربرد بالای آن در صنعت می توان نام برد.

انواع بهترین اکچویتور پنوماتیک با عمر و دوام طولانی، قابلیت کاردر محیط های خطرناک، غیرقابل دسترس و مخصوصا بر روی انواع شیرآلات صنعتی با سایزهای بزرگ و یا کار در محیط با فشار سیال بالا بهترین جایگزین برای انواع سلونوئید ولوها بوده و از اجزای اصلی فرایند اتوماسیون کارخانجات فرایندی به شمار می روند.

بهترین اکچویتور پنوماتیک

طیف گسترده ای از انواع اکچویتورپنوماتیک در برندهای مختلف اروپائی، ترک و چینی در رده های کیفی و کاربردی مختلف طراحی و تولید شده و در بازارهای جهان موجود هستند. در بررسی مقایسه ای برندهای موجود در بازار داخلی ایران در بحث معرفی بهترین اکچویتور پنوماتیک با درنظر گرفتن جایگاه ویژه این محصول در صنعت و مزایای محصولات برندهای موجود، اکچویتور آلفایر ایتالیا را می توان به عنوان بهترین اکچویتور پنوماتیک در ایران معرفی کرد. در ادامه این مطلب به معرفی کمپانی آلفایر پرداخته و سپس به بررسی مزایای این برند خواهیم پرداخت.

- اکچویتور پنوماتیک آلفایر ایتالیا

کمپانی آلفایر ایتالیا تجارت خود را با تولید انواع پمپ با کاربرد صنعتی و کشاورزی یا برای استفاده در ماشین آلات راه اندازی کردند. آلفاپمپ در دهه 90 میلادی با طراحی نخستین محرک ها و اکچویتورهای پنوماتیک خود به عرصه تولید این محصولات گام نهاد و سپس با افزودن محرک‌های پنوماتیکی روتاری و اکچویتورهای فولادی ضد زنگ AISI 316 و تولید شیرهای پنوماتیکی کواکسیال آلومینیومی دامنه محصولات خود را گسترش داد. انواع اکچویتور پنوماتیک آلفایرساخت ایتالیا مترادف با قدرت و قابلیت اطمینان هستند. طراحی کلیه محصولات این شرکت کاملا انحصاری و خطوط تولید منطبق با برترین تکنولوژی روز دنیا بوده و در فرایند کنترل دقیق کیفیت انجام می‌شود. آلفایر با اولویت قرار دادن کیفیت و نوآوری درتولید محصولات خود به یکی از مراجع بازارهای جهانی تبدیل شده و در فهرست تولیدکنندگان بهترین اکچویتور پنوماتیک قرار گرفته است.

ویژگیهای اکچویتور پنوماتیک آلفایر

پیشتر درمطالب قبل گفتیم انواع اکچویتورپنوماتیک در برندهای مختلف اروپائی، ترک و چینی در انواع و رده های کیفی و کاربردی مختلف در بازارهای جهان موجود است. محصولات آلفایر با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و خطوط تولید هوشمند و پیشرفته و اجرای طرح های کارا و خلاقانه در قلب اروپا، توانسته است از نظر کیفیت در رده های بالاتری نسبت به نمونه های مشابه ترک و چینی  و از نظر قیمت در سطح اقتصادی تر نسبت به نمونه های اروپائی خود قرار گیرد و جایگاه ویژه در عرضه این محصول در بازار داخلی ایران به خود اختصاص دهد. آنچه اکچویتور پنوماتیک آلفایر را در فهرست بهترین اکچویتور پنوماتیک در بازار ایران قرار می دهد ویژگیهای این محصول است :

  • عمر و دوام بالا
  • کیفیت عالی متریال و قطعات
  • طراحی و تولید انحصاری
  • تضمین اصالت محصول
  • کیفیت برتر در مقایسه با نمونه های چین و ترک
  • قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های اروپائی

گروه صنعتی ناین با همکاری نزدیک با واردکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی اورجینال  به عنوان شرکای تجاری خود در بازارهای داخلی و خارجی به عنوان یکی از مراکز فروش و پخش انواع بهترین اکچویتور پنوماتیک در بازار ایران به شمار می رود که تاکنون توانسته است با به کارگیری کادرمهندسی متخصص و کارشناسان مجرب در جایگاه نمایندگی اکچویتور پنوماتیک از برندهای معتبر از سراسر دنیا گام بلندی در ارائه تجهیزات صنعتی در این حوزه بردارد. در صورت نیاز به خرید ، ارائه مشاوره فنی و پاسخ به سوالات بیشتر در خصوص بهترین اکچویتور پنوماتیک از طریق همین صفحه در بخش دیدگاه و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

لینک های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *