لیست بهترین بخار شوی خانگی

بهترین بخار شوی خانگی

در صورتی که نمی دانید چه بخارشویی برای شما مناسب است، بهتر است ابتدا نحوه انتخاب بخار شوی را بخوانید.

بهترین بخار شوی خانگی برای فرش، کاشی، کف زمین و …، طبق آزمایشات انجام شده در این مقاله آورده گرد آوری شده است، با ما همراه باشید:
بخار یک روش عالی و طبیعی جهت زدودن لکه های سرسخت از سطوح و از بین برنده ی جرم ها، همگی بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی است. در این جا ما جهت کمک به شما لیستی از بهترین بخار شوی ها تولید شده از محصولاتی که در آزمایشات مختلف بررسی شده است، ارائه می دهیم.
نتیجه تست : متخصصان ما در 16 تستی که از بخار شوی ها بررسی کردند، 9 محصول را انتخاب کرده اند. در این بین بخار شوی کارچر SC5 easyFix Premium بهترین بخارشوی در کل محصولات در نظر گرفته شد. اگر بودجه کمتری دارید، مدل Bissell Vac & steam 1977E و SC1 premium floor kit نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و در صورت تمایل می توانید آن را خریداری نمایید.

 انتخاب بهترین بخارشوی خانگی

لازم به ذکر است تمام دستگاه های بخار شوی تحت شرایط مشابه مورد آزمایش قرار گرفته اند. کلیدی ترین ویژگی انتخاب بهترین بخار شوی کیفیت نظافت آن است؛ بنابراین ما هرکدام از محصولات را روی سطوح مختلف آزمایش کردیم. با توجه به دلایل ارائه شده و هدف بخار شوی، عملکرد آن روی فرش، سطوح سخت، پنجره ها، آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته است. صرف نظر از کیفیت نظافت، جنبه ی مهم دیگر بخار شوی، کاربرد آسان آن است که این نیز مد لحاظ قرار گرفته است.

بررسی های ما حول تمامی قابلیت های بخار شوی از جمله موارد زیر صورت گرفته است:

  • میزان سهولت در پر کردن آن
  • میزان سهولت تعمیر و تعویض قطعات آن
  • چگونگی رفتار آن ها در موقعیت های مختلف
  • هم چنین، متراژ خانه ای که مخزن کامل آب بخار شوی می تواند دوام بیاورد نیز لحاظ گردیده است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ما راهنمای خرید بخار شوی را در مقاله دیگری نیز آورده ایم تا به شما در انتخاب محصول مورد نظر کمک کرده باشیم. در این جا لیستی از بهترین بخار شوی خانگی سال 2018 آورده شده است.

1- بخار شوی کارچر  SC5 easyFix Premium

بخار شوی مورد علاقه ما | بهترین بخار شوی خانگی از دیدگاه ما

بله، این مدل نسبت به سایر محصولات گران تر است، اما علت این گرانی چیست؟

بخار شوی Karcher SC5 easyFix Permium بهترین بخار شویی بود که ما آزمایش کردیم که ظرفیتی تقریبا برابر با 2 لیتر داشته، هیتر + 2kw و قدرت Vapo Hydro mode. این بخار شوی می تواند همه چیز را اداره کند.

فاکتور قدرت کنترل بخار اجازه ی کنترل خروجی SC5 را به شما می دهد، بنابراین شما می توانید از پس کارهای ظریف برآیید. این قدرت VapoHydro است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است در این حالت آب و بخار را با هم مخلوط شده و عملکردی شبیه شوینده پر فشار ارائه داده می شود.

کارچر لوازم جانبی را تقریبا برای هر شغلی فراهم می کند. سر گردگیری سطوح به آسانی به آن نصب می گردد و به راحتی با پارچه های میکروفیبری قابل شست و شو می باشد. پاک کننده مربعی بزرگ به شما قدرت تمیز کاری کامل می دهد و دارای یک نازل جزئی شامل گردگیر کوچک دوار، پاک کننده جزئی کوچک و نازل قدرتی می باشد. در حقیقت، شاید بتوان گفت تنها ایرادی که می توان به این محصول گرفت این است که ابزاری برای پاک کردن پنجره ها ندارد.

در تمامی سطوح از سطوح سخت و فرش ها گرفته تا سطوح کاشی ها و پنجره ها، SC5 ثابت کرد که خود به تنهایی عملگر قدرتمندی است که لکه های سرسخت را از بین می برد و می تواند این کار را با سرعت انجام دهد، در حقیقت این محصول تنها پاک کننده ای است که می تواند سطوح سخت را به سرعت تمیز کند و مانند آن را ما تا به حال ندیده ایم.

در بین تمامی پاک کننده های دوار، بخار شوی کارچر  مدل SC5 easyFix Premium، انتخاب نهایی و بهترین انتخاب است. جهت مشاهده انواع بخار شوی کارچر عرضه شده توسط آی ناین کلیک کنید.

2- بخار شوی بی سل Bissell Vac & steam 1977E

بخار شوی مورد علاقه ما از لحاظ اقتصادی

Bissell Vac & steam 1977E یک محصول فوق العاده جهت پاک کردن و تمیز کردن در یک زمان و صرفه جویی در وقت می باشد. همه ما خواهان جنس اورجینال می باشیم و در حال حاضر بروزرسانی کوچکی در مدل 1977E صورت گرفته است. این بخار شوی ها به رنگ آبی می باشد. این مدل به عنوان یک بخارشوی و یا یک جاروبرقی مستقل امتیاز بالایی نخواهد گرفت. با این حال، ترکیبی از دو ویژگی است که نتایج فوق العاده ای در تمیز کاری دارد.

یک جارو برقی بدون کیسه 400 وات و بخار شوی 1100 وات، قبل از اینکه پد میکروفیبر به سطوح بخار بزند و لکه ها را از بین ببرد، ذرات را به داخل می کشد. برای مناطق پر رفت و آمد در خانه با سطوح سخت، Bissell Vac & steam 1977E می تواند به طور موثری زمان تمیز کاری شما را نصف کند.

Bissell برای تمیز کردن کثیفی ها به خوبی کار کرده و گرد و غبار را جمع کرده و لکه ها را از بین می برد. تنها ضعف این سیستم این است که خیلی انعطاف پذیر نیست، اما در عین حال جاروبرقی خوب و بخار شوی قدرتمند و انعطاف پذیر می باشد. با این حال ترکیبی از قطعات مهم است Bissell Vac & steam 1977E و تمیز کاری خوبی را در سطوح سخت ارائه می دهد.

3- بخار شوی پولتی Polti Vaporotte classic 65

بخار و لوازم جانبی قابل توجهی دارد.

Polti Vaporotte classic 65 بیشترین میزان بخاری را که ما تا به حال از بخار شوی ها دیده ایم، را دارد. این بخار شوی در سطوح سخت بهترین است و هم چنین عملکرد فوق العاده ای در فرش ها، اثاثیه و لوازم خانگی دارد. این ویژگی حس فوق العاده ای را القا می کند و ابزار هایی را جهت پوشش همه وسایل از یک کیف دستی گرفته تا بوت را ارائه می دهد.

این دستگاه در 5 سطح بخار عمل می کند و دو دسته بندی دارد که ما را در آزمایش ها قادر ساخت  تا ارتفاع 9 فوتی را تمیز کنیم. اگر شست و شوی  پنجره ها برای شما دشوار است، این محصول محافظ  زندگی شما خواهد بود. یکی از نقاط ضعف در آبگرمکن های تحت فشار زیاد Vaporotte، این است که هیچ فیلتر آهکی وجود ندارد. بنابراین شما باید راه حل ضد آهک را به آبگرمکن ها اضافه کنید تا آن را تمیز کنید، که این آپشن همراه با دستگاه می باشد. اما این عیبی نیست که شما را از خریدن این محصول باز دارد چرا که ویژگی های دیگر آن شما را راضی نگه خواهد داشت. شما هم چنین می توانید لوازم جانبی دیگر مانند اتوبخار را خریداری نمایید تا بتوانید از کارایی فوق العاده آن بهره مند شوید.

4- بخار شوی کارچر Karcher SC3

دستگاهی رویایی برای خانه هایی که سطوح سخت دارد.

بخار شویی سیلندری، جمع و جور، سبک وزن یک دستگاه رویایی برای خانه هایی با سطوح سخت می باشد. نازل سطح مستطیلی این بخار شوی همراه با گیره های پلاستیکی لباس می توانید لباس ها را بسیار تمیز نگه دارید. در حالی که دو لوازم جانبی- یک نازل دستی و یک برس کوچک- کنترل همه چیز را از دوش گرفتن تا آینه به دست می گیرد.

بخار شوی کارچر مدل SC3 یک دسته بلند دارد که باعث می شود آن را پاک کننده فوق العاده ای برای نواحی زاویه دار و گوشه های خانه مناسب سازد. بدون ابزار آلات نصب شده، این دستگاه همانند تفنگ بخار مستقیم عمل می کند که می تواند لباس ها را بسیار نو نوار کند و گرد و غبار را از آن بزداید.

تمام ابزار ها را می توان بر روی برد ذخیره کرد، که همواره همراه با بخار شوی داده نمی شود. ما قدردان ابزارهای دیگری برای قیمت گذاری و سازگاری با فرش هستیم. اما در رابطه با نظافت کلی SC3  نمی توان بحثی کرد. مشاهده و خرید محصول

5- بخار شوی زینتی و مشکی FSMH1321 7IN1

بخار شوی چند منظوره که می تواند در هر موقعیت مورد استفاده قرار گیرد.

بخش 7IN1 بخشی از نام است که به شما می گوید که یک محصول چند کاره است. این محصول کنترل پاکیزگی همه جا از سطوح تمیز کردنی گرفته تا کارهای پاکیزگی جزئی دستی را به عهده دارد. صرف نظر از لوازم جانبی بسیار، این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

واحد اصلی دارای میله بزرگ وصل کردنی و پاک کننده سطوح می باشد. در عین حال به شما انتخاب وسیعی از نازل ها از جمله برس ها، یک اسکوئیج پنجره ای و پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن لوازم و اثاثیه خانه می دهد. عملکرد سطح عالی بود، همراه با پد جمع آوری کننده بسیاری از دوده ها از کاشی ها و براق کردن سطح می باشد. کابل دستی در حالت دستی برای تمیز کردن پنجره ها کمی آزار دهنده می باشد، اگرچه نتیجه خوبی را ارائه می دهد. عملکرد لوازم و اثاثیه خانگی هم بسیار خوب بود.

دسته کوتاه و نشتی کلاهک بسیار آزاردهنده می باشد.کف پوش سطحی تمایل به جمع آوری چرکی ها در مناطق متمرکز دارد بدین معنی که شما باید به طور مرتب پارچه را عوض کنید. با این حال، تمام این مشکلات به علت قیمت پایین آن جبران شده است و بخار شوی زینتی و مشکی FSMH1321 7IN1 یک انتخاب عالی بودجه است.

6- بخار شوی کارچر SC1

بخار شوی بسیار جمع و جور

بخار شوی کارچر SC1 بسیار سبک وزن بوده و بخار شویی همه کاره است که می تواند به عنوان مایع بخار همانند مایع دست شویی استفاده شود. این ابزار همراه با ابزار دستی، برس کوچک پلاستیکی، نازل قدرتی و نازل جزئی هم چنین دو تیوب به طول 45 سانتی متر و شلنگ 110 سانتی متری می باشد. برای آپارتمان ها و خانه های کوچک با حداقل فضای ذخیره سازی، کوچک تر از این محصول در محصولات رقیب وجود ندارد. مناسب جهت پاکسازی مقطعی سطوح به دلیل وزن سبک و حمل و نقل آسان

SC1  آب را به سرعت گرم می کند،که این ویژگی برای منازل کوچک تر ایده آل است چرا که یک مخزن کامل آب را در عرض سه دقیقه به بخار تبدیل می کند. فقط یک سطح بخار برای تمیز کردن وجود دارد، اما کار تمیز کاری سطوح را به طور کامل انجام می دهد. از آن جایی که سر تمیزکاری آن سبک وزن است، برای قالیچه های سنگین مناسب نیست. با این حال، این محصول بسیار مقرون به صرفه تر و جمع و جور تر از رقبای خود می باشد. به طور کلی اگر منزل شما کوچک است و یا به دنبال محصول دم دست جهت تمیز کردن سطوح با دسترسی سخت هستید؛ و یا به دنبال محصولی با قیمت مناسب اما کیفیت خوب هستید، این محصول را به شما توصیه می کنیم. خرید این محصول

7-بخار شوی وکس Vax S6S Home Pro Compact

بخار شویی مناسب برای سطوح سخت


این بخار شوی دارای طولانی ترین دوره تمیز کاری در محصولات انتخابی ما می باشد و حدود 40 دقیقه می باشد. علت این امر، زمان طولانی حدود 12 دقیقه برای گرم کردن مخزن می باشد. S6S همر اه با سه تیوب اضافی، یک نازل متمرکز، دو برس پلاستیکی، برس فلزی، اسکوئیج پنجره ای، لوازم و اثاثیه خانگی، نازل های جزئی و اسکراپر تهیه شده است. هم چنین یک مخزن شوینده در دسته ساخته شده است.

بخار به خودی خود قدرتمند و متحرک است و از آن برای بلند کردن لکه های عمیق و سر سخت و هم چنین تمیز کردن سطوح سخت و فرش ها استفاده می شود. هد مثلثی برای تمیز کردن گوشه ها بسیار مناسب می باشد.

8-بخار شوی شارک Shark Lift-Away 2 in 1 Steam Pocket Mop S3901

جاروی قائم و بخار شوی دستی همگی در یک محصول

اگر بعد از بخار شوی دستی برای مقابله با همه چیز از سطح گرفته تا لوازم و اثاثیه خانگی مشکلی دارید، این محصول بسیار مناسب می باشد. این بخار شوی چند منظوره که همراه با جاروی قائم و واحد دستی است از بدنه اصلی خارج می شود. این محصول شامل مجموعه ای از ابزارآلات با طراحی عالی می باشد که شامل براش اسکرابری دوغاب می باشد.

مخزن 300 میلی لیتری تمیز کننده، در ضعیف ترین حالت 15 تا 20 دقیقه تمیز می کند، و در حداکثر تنظیم اسکراب نصف این مدت زمان طول می کشد.

9- بخار شوی وکس Vax Steam Fresh Combi S86-SF-C

بخار شوی عملی 2 در 1

این بخار شوی تقریبا در هر شرایطی برتری داشت. علاوه بر این بر خلاف بعضی از محصولات 2 در 1، در این محصول شما می توانید بسیاری از ابزار های خود را بر روی دسته ذخیره کنید، که کار را بسیار ساده تر می کند. این بخار شوی سبک وزن است که برای زمانی که می خواهید از آن دستی استفاده کنید، بسیار خوب و متعادل می باشد. سر مثلثی آن در گوشه های سطح قرار می گیرد. این بدان معنی است که شما نباید دست ها و زانوهایتان را روی شکاف ها بگذارید.

انتخاب عالی ابزار الات تمام مشکلات را پوشش می دهد و ما هیچ مشکلی در تمیز کردن پنجره ها نخواهیم داشت. هر دو مخزن_ مخزن آب و مخزن شوینده_ بنابراین شما می توانید به راحتی آن ها را پر کنید.

انواع بخارشوی کارچر در بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنعتی با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. در صورت تمایل به خرید با ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتر را از همکاران ما دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت نمایید.

لینک های مرتبط : 

امکان نظر دادن نیست، نظرات بسته شده است