درباره کنت : تصفیه هوا کنت KENT کمپانی هندی است که محصولات بسیاری در خصوص تصفیه هوا و تصفیه آب در سبد تولیدی آن جای دارد. این کمپانی نخست فعالیت خود را با طراحی و تولید محصولات تصفیه آب آغاز کرده ، اما هم اکنون دایره محصولات آن وسیع تر شده و تصفیه و ضد عفونی مواد غذایی ، تصفیه هوا ، دستگاه های سنجش آلودگی هوا و … را نیز در خط تولید خود جای داده است.

تصفیه هوا کنت :

یکی از محصولات با کیفیت کنت ، تصفیه هوای آن است. این محصول که هم از لحاظ طراحی و هم تکنولوژی بکار رفته در آن در رده محصولات ممتاز جهانی شناحته می شود. علاوه بر دارا بودن قیمتی مناسب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از بسیاری محصولات دیگر جدا ساخته است.:

فیلتر هپا HEPA :

این فیلتر قابلیت جدا سازی %99 ذرات بزگ تر از 0.3 میکرون ( مانند گرد و غبار ، موی حیوانات خانگی و … ) را داراست. دستگاه تصفیه هوا کنت به این منظور دارای مکانیزم 3 مرحله ای است.

از بین بردن بوی بد : فیلتر کربن فعال موجود در تصفیه هوا کنت ، علاوه بر جداسازی ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون باعث از بین بردن بوی بد مانند سیگار یا فاضلاب می شود.

دارای سیستم یونازیسیون ( یون ساز ) :

این سیستم با متصاعد کردن یون های منفی سبب می شود آلودگی ها به دیوار یا سایر سطوح اتاق چسبیده و هوای اتاق تصفیه گردد. این قابلیت در کنار دستگاه تصفیه هوا باعث می شود ذرات آلوده و در بسیاری از موارد منشأ بو به شکل جامد در آمده و به درون دستگاه کشیده شوند. همین امر کمک می کند هوا از این ذرات پاک شده و این پاکسازی علاوه بر کاهش بو ، باعث ضدعفونی شدن هوا نیز می شود.

نمایشگر کیفیت هوا :

بوسیله سه رنگ آبی ، صورتی و قرمز کیفیت هوای اتاق را نشان می دهد.

طراحی منحصر بفرد و کاربری آسان : دارای 3 سرعت متغیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *