قیمت موتور پمپ آب بنزینی 1 اینچ

موتور پمپ

قیمت موتور پمپ آب بنزینی 1 اینچ – موتورپمپ از دو قسمت موتور و پمپ تشکیل شده است که با استفاده از یک شاسی به یکدیگر کوبل شده اند. کاربرد موتور پمپ، پمپاژ آب می باشد و وظیفه آن انتقال آب در مواردی است که دسترسی به برق وجود ندارد. انرژی مورد نیاز موتور پمپ ها از طریق سوخت های فسیلی مثل نفت و گازوئیل تامین می شود.

یکی از ویژگی های مهم در موتور پمپ سبک وزنی آن است، به این علت که قابل حمل بودن از مزیت های مهم این دستگاه می باشد و حتما باید هنگام خرید و استفاده آن را در نظر گرفت؛ در نتیجه اکثر موتور پمپ ها از آلومینیوم تولید می شوند که خود یک مزیت محسوب می شود چرا که آلومینیوم رسانای بهتری می باشد.

موتور پمپ ها از لحاظ مصرف سوخت به سه دسته تقسیم می شوند:

  • موتور پمپ دیزلی
  • موتور پمپ بنزینی
  • موتور پمپ نفت-بنزینی

قیمت موتور پمپ آب بنزینی

شرح کالا حداکثر آبدهی حداکثر ارتفاع قیمت
موتور پمپ بنزینی یک اینچ روستر R10-WP 130 لیتر بر دقیقه 22 متر 4,715,000 تومان
موتور پمپ بنزینی یک اینچ لانسین LC25ZB36-1.2Q 183 لیتر بر دقیقه 36 متر تومان
موتور پمپ بنزینی 1.5 اینچ جن پاور GBP15 12 متر مکعب در ساعت 22 متر تومان
موتور پمپ یک اینچ پوتر WP10 100 لیتر بر دقیقه 30 لیتر تومان

موتور پمپ آب بنزینی

این نوع از موتور پمپ با سوخت بنزین کار می کند و سیستم احتراق آن با استفاده از شمع و به وسیله جریان الکتریکی صورت می گیرد.

موتور پمپ بنزینی به دو دسته دو زمانه و چهار زمانه تقسیم می شود.

موتور پمپ دو زمانه: در ساخت موتور پمپ دو زمانه از قطعات کمتری استفاده می شود به همین علت دارای وزن سبکی هستند. برای مثال از قطعاتی همچون سوپاپ، چرخ دنده، تسمه تنظیم کننده و اجزای روغن کاری در تولید موتور پمپ دو زمانه استفاده نمی شود. کارکرد این نوع موتور پمپ به این صورت است که با هر بار بالا رفتن پیستون چهارعمل هواگیری، تراکم، احتراق و تخلیه صورت می گیرد.

موتور پمپ چهار زمانه: موتور پمپ های چهار زمانه نسبت به موتور پمپ های دو زمانه وزن بیشتری دارند و چهار عمل هواگیری، تراکم، احتراق و تخلیه هم به طور کامل در آن انجام می شود. با این تفاوت که در موتور پمپ چهار زمانه به مخلوط سوخت و روغن نیازی نیست به این دلیل که یک مخزن جداگانه برای روغن در آن قرار داده شده است.

مزیت موتور پمپ بنزینی

  • همان طور که اشاره شد احتراق در موتور پمپ بنزینی با استفاده از جریان الکتریکی و شمع انجام می‌شود.
  • راندمان سوخت در موتور پمپ بنزینی کمتر است.
  • در صورتی که مناطق سرد زندگی می کنید موتور پمپ بنزینی بسیار مناسب می باشد؛ چون در شرایطی که آب و هوای سرد وجود دارد راندمان موتور پمپ بنزینی بیشتر است.
  • موتور پمپ بنزینی از صدای کمتری برخورد دار است.

 

انواع موتور پمپ در انواع برندها و با سایزهای مختلف در آی ناین موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی رایگان جهت خرید می توانید با ما در تماس باشید و همچنین می توانید خرید خود را هم به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری انجام دهید.

 

متشکریم و سپاسگزاریم که همراه گروه آی ناین هستید،

خوشحال و ممنون میشویم نظر خود را راجع به دستگاه موتور پمپ آب بنزینی ، در قسمت نظرات برایمان ارسال کنید.

 

لینک های مرتبط:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.