لیست 10 عدد از بهترین موتور آب و موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی و بنزینی

بهترین موتور پمپ آب کشاورزی

کمتر کشاورزی است که نام موتور آب پمپ آب را نشنیده باشد یا کاربرد آن را نداند. موتور پمپ آب کشاورزی از بهترین تجهیزات برای آبیاری مزارعی است که کشاورزان در آنها به انشعاب برق برای راه اندازی سیستم آبیاری برقی دسترسی ندارند و یا در پی یافتن روشی برای کاهش هزینه های انرژی خود هستند. اگر قصد تجهیز مزرعه کشاورزی خود را با موتورپمپ آب دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را جهت آشنایی هرچه بیشتر با انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی و بنزینی از دست ندهید.

10 عدد از بهترین موتور آب و موتور پمپ آب کشاورزی از دید ما :

در این صفحه 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی توسط کارشناسان بخش فنی مجموعه صنعتی ناین معرفی شده است. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات فنی در خصوص لیست اختصاصی ما برای معرفی 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی در ادامه این صفحه با ما همراه باشید.

موتور پمپ آب کشاورزی برند لانسین

اگر درجستجوی برندی عالی و معتبر برای خرید بهترین موتور پمپ آب کشاورزی مزرعه خود هستید، برند لانسین پیشنهاد ماست. لانسین یکی از پیشگامان تولید پمپ و موتورهای صنعتی در کشور چین می باشد که انواع ژنراتور، پمپ آب، موتور و غیره را در فهرست تولیدات خود دارد. تاییدیه های کیفیت محصول، برخورداری از استانداردهای روز اروپایی، کیفیت عالی قطعات و خلاقیت در ساخت محصولات موجب محبوبیت و شهرت بالای تولیدات لانسین درعرضه صنعت جهانی دارد.

شماره یک

موتور پمپ بنزینی 4 اینچ لانسین مدل LC100ZB30-5.5Q


یکی از 10 موتور پمپ برتر در لیست مجموعه صنعتی آی ناین موتور این موتور پمپ بنزینی از برند لانسین است که موتور آن از نوع سانتریفیوژی خودمکش بوده و عمق مکش آن 6 متر است. این دستگاه با توجه به توان موتور ، حجم آب دهی و حداکثر ارتفاع، قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار دارد که البته با توجه به برآورد عملکرد و کارائی بالای دستگاه قیمتی متعادل و مناسب است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

شماره دو

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q


موتور پمپ بنزینی 3 اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q با موتور LC G200F از سری موتور پمپ های با کیفیت و پیشنهادی مجموعه آی ناین می باشد. سیستم استارت این موتور آب از نوع هندلی، مصرف سوخت آن پایین و از آلودگی صوتی کمی برخوردار است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

شماره سه

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q


موتور پمپ بنزینی 2 اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q از سری موتور پمپ های با کیفیت می باشد. این محصول ساخت کشور چین و سیستم استارت آن هندلی است. موتور برق های لانسین از مصرف سوخت پایین و آلودگی صوتی کمی برخورد دار هستند.به طور کلی موتور پمپ وسیله ای است که بر خلاف الکتروپمپ، بدون استفاده از برق و با استفاده از سوخت های فسیلی مانند بنزین و گازوئیل نیروی مکانیکی لازم جهت فعالیت پمپ را ایجاد می کند.

از موتور پمپ معمولا در مکان هایی که به برق شهری دسترسی نداشته باشند مانند زمین های کشاورزی و … استفاده می شود. از مشخصه های مهم این محصول قابل حمل بودن آن ها است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ آب کشاورزی برند کوپ

کمپانی معتبرکوپ از جمله برند های معتبر چین تحت لیسانس ژاپن است که یکی از سه سازنده اصلی درفهرست سازندگان بهترین موتور پمپ آب کشاورزی در نوع دیزلی به شمار می رود. بدون تردید می توان موتورهای طراحی شده در پمپ دیزلی کوپ را در جمع قدرتمند ترین موتورهای بازار در نظر گرفت که این ویژگی به تنهایی ملاک بسیار با اهمیتی است. مجموع محصولات طراحی و تولید شده شرکت کوپ دارای کیفیت بالا می باشند. از برترین مزایای موتورپمپ دیزلی کوپ قدرت بالای موتورو طراحی ویژه شاسی آلومینیومی، مجهز به سیستم هواخنک، قابلیت کارکرد طولانی و دوام بالای این محصولات می باشد.

شماره چهار

موتور پمپ 3 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 80CLE


موتور پمپ 3 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 80CLE دارای موتور KD186FAE سیلندری چهارزمانه و شاسی آهنی می باشد. این محصول با کیفیت و عملکرد بسیار بالایی که دارد توانسته است نیازهای بسیاری از صنایع را مانند کشاورزی، باغداری، گلخانه ها و… بر طرف کند. سیستم استارت این دستگاه از نوع استارتی و هندلی ، خنک کننده آن از نوع هواخنک ، حداکثر آبدهی این موتور پمپ 100 لیتر بر دقیقه است و یکی از مزایای این کالا جا به جایی و حمل و نقل آسان آن می باشد.

کاربردها:

شماره پنج

موتور پمپ 2 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 50L


از دیگر محصولات پیشنهادی از مجموعه بهترین موتور پمپ آب کشاورزی ، موتور پمپ 2 اینچی دیزلی کوپ مدل KDP 50L است که نسبت به دیگر مدل های موجود از همین برند در این مجموعه قیمت متعادل تری دارد. طراحی دقیقی که در ساخت سیستم تزریق سوخت رسانی به کار رفته است ، موجب بازدهی بالایی در خروجی محصولات این برند می شود و همچنین نکته قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که دارای استاندارد CE است.

موتور پمپ آب کشاورزی برند ETQ

از دیگر برندهای تولید کننده ی تجهیزات ایده آل با کارائی بالا در حوزه آبرسانی مزارع کشاورزی که در زمره لیست بهترین پمپ آب کشاورزی می توان از آن نام برد، برند ETQ محصول درجه یک کشور چین است که سهم وسیعی از محصولات انواع موتورپمپ، موتورهای تک، موتور برق و … در بازارهای اروپا و امریکا و دیگر بازارهای جهانی داراست .

شماره شش

موتور پمپ دیزلی 2 اینچ ETQ مدل DP2CL


موتور پمپ دیزلی 2 اینچ ETQ مدل DP2CL از جمله با کیفیت ترین موتور پمپ های موجود در بازار ایران می باشد. برند ETQ در واقع برند آمریکایی کوهلر است که بنا بر سفارش این شرکت در چین ساخته می‌شود . شرکت کوهلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده موتور برق، دیزل ژنراتور و ژنراتورهای گازی می‌باش. در نتیجه از لحاظ کیفیتی تمامی محصولات این برند درجه کیفی A را دارند و تأییدیه ISO 9001 کیفیت سیستم را دریافت کرده است

دقت داشته باشید که:
از مزایای ویژه این خرید این محصول در آی ناین
  • امکان خرید حضوری
  • ارسال رایگان در صورت خرید اینترنتی

موتور پمپ آب کشاورزی برند HATZ

کمپانی هتز با مرکزیت کشور آلمان قلب صنعتی اروپا، از معتبرترین طراحان و تولیدکنندکان تخصصی انواع موتورهای دیزلی و از شرکت های پیشتاز در زمینه عرضه انواع موتورپمپ آب کشاورزی دیزلی روز در بازارهای جهانی می باشد. از مزایای محصولات دیزلی هتز می توان از به کارگیری تکنولوژی روز در طراحی، استاندارد و ایمنی بالا، کارکرد عالی، عمرطولانی و دوام مناسب محصولات و ارائه خدمات پس از فروش در سراسر جهان اشاره کرد که آن را به یکی از تولیدکنندگان 10 عدد از بهترین موتورپمپ آب کشاورزی درجهان تبدیل کرده است. هدف اصلی کمپانی هتز بطور کل تولید ماشین آلات دیزلی با قدرت و کارائی بیشتر در حوزه صنایع بزرگ است.

موتور پمپ آب کشاورزی برند ROOSTR

آنچه که برند روستر را در فهرست بهترین موتورپمپ آب کشاورزی پیشنهادی ما قرار می دهد، قیمت مناسب موتورپمپ بنزینی آن است که موجب شده است مورد استقبال کاربران قرار گیرد. کمپانی روستر تولید کننده صنعتی درجه یک کشور چین است که محصولات آن منطبق با استاندارد و فناوری روز جهان به تولید رسیده وصادرات گسترده در سراسر اروپا و امریکا و بازارهای آسیایی دارد. سیستم خنک کننده در موتورپمپ های برند روستر هواخنک می باشد و از مزایای ویژه موتورپمپ آب بنزینی طراحی برند روستر، به ابعاد نسبتا کوچک ، وزن کم و قابلیت حمل و نقل آنها اشاره کرد.

شماره هفت

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ روستر مدل RS80-WP


موتور پمپ بنزینی 3 اینچ روستر مدل RS80-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. موتور این دستگاه چهار زمانه و جنس پروانه آن از چدن و حداکثر آبدهی این موتور پمپ 1000 لیتر بر دقیقه است. این دستگاه با توجه به مشخصات فنی و عملکرد خود از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای 7 روز ضمانت مرجوعی اختصاصی آی ناین می باشد.

از مزایای ویژه این خرید این محصول در آی ناین
  • امکان خرید حضوری
  • ارسال رایگان در صورت خرید اینترنتی

شماره هشت

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ روستر مدل RS50-WP


موتور پمپ بنزینی 2 اینچ روستر مدل RS50-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. حداکثر آبدهی این موتور پمپ 600 لیتر بر دقیقه است. به طور کلی وظیفه موتور پمپ تخلیه و انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر که دسترسی به برق وجود ندارد می باشد. موتور پمپ ترکیبی از دو دستگاه است که به واسطه ی یک شاسی به هم وصل شده اند:

موتور که کار تامین نیرو را انجام می دهد.
پمپ که عملیات پمپاژ را انجام می دهد.
کمپانی ROOSTER (روستر) یکی از بزرگترین صادر کننده های موتور برق ، موتور پمپ و… به اروپا و آمریکا می‌باشد که محصولاتش همان طور که در بالا به آن اشاره شد از کیفیت بالایی برخورد دار است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

شماره نه

موتور پمپ بنزینی یک اینچ روستر مدل R10-WP


موتور پمپ بنزینی یک اینچ روستر مدل R10-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. حداکثر آبدهی این موتور پمپ 130 لیتر بر دقیقه است. به طور کلی وظیفه موتور پمپ تخلیه و انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر که دسترسی به برق وجود ندارد می باشد. موتور پمپ ترکیبی از دو دستگاه است که به واسطه ی یک شاسی به هم وصل شده اند:موتور که کار تامین نیرو را انجام می دهد.
پمپ که عملیات پمپاژ را انجام می دهد.
کمپانی ROOSTER (روستر) یکی از بزرگترین صادر کننده های موتور برق ، موتور پمپ و… به اروپا و آمریکا می‌باشد که محصولاتش همان طور که در بالا به آن اشاره شد از کیفیت بالایی برخورد دار است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ آب کشاورزی HYUNDAI

یکی از برندهای مطرح در عرصه تولید ابزار و ماشین الات صنعتی که در فهرست تولیدکنندگان بهترین موتورپمپ آب کشاورزی قرار دارد ، کمپانی هیوندای است. محصولات شرکت هیوندای تحت لیسانس کره جنوبی در لیست تولیدات درجه یک کشور چین است که از رنکینگ جهانی برخوردار است. انواع موتور پمپ آب کشاورزی هیوندای با طراحی موتور پر قدرت، دوام و عمرطولانی و کارکرد عالی برای آبیاری و انتقال آب در زمین های کشاورزی، باغ ها و دیگر صنایع مربوطه در مقیاس کوچک و یا صنعتی کاربردی بوده و در بازارهای داخلی ایران و سراسر جهان برندی نام آور و بسیار پرطرفدار می باشد. از مزایای ویژه این محصول که به پیشنهاد ما در لیست 10 عدد از بهترین پمپ آب کشاورزی قرار گرفته است، شاسی کشی با دوام و با قدرت، قابلیت حمل در اکثر مدل ها و دارا بودن 5 سال خدمات پس از فروش در بازار ایران است.

شماره ده

موتور پمپ 4 اینچ دیزلی هیوندای مدل HW457-DP


موتور پمپ 4 اینچ دیزلی هیوندای مدل HW457-DP با موتور Hyundai با شاسی آهنی بسیار با کیفیت و با دوام، ساخت کشور چین تحت لیسانس کره جنوبی می باشد. این موتور پمپ دارای یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهازمانه خورجیینی است. از مشخصه های این محصول قابل حمل بودن و جا به جایی آسان آن می باشد که توانسته است نیازهای بسیاری از صنایع مانند کشاورزی، باغداری و گلخانه ها را بر طرف کند.

این موتور پمپ آب با 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

موتور پمپ آب کشاورزی برند CAB

کمپانی CAB ، محصول کشور ایتالیا یکی از پیشگامان صنعت تولید انواع پمپ و موتورپمپ در جهان می باشد. محصولات این شرکت خوشنام در سراسر جهان به فروش می رسد. دقت در کیفیت و طراحی باعث شده است که این محصولات این برند جایگاه خاصی در نظر کاربران به خود اختصاص داده و همواره از جمله گزینه های مورد اعتماد بازارهای جهانی در حوزه تجهیزات صنعتی به شمار می رود.

موتور پمپ آب کشاورزی برند EUROMACHINE

برند یوروماشین از برندهای معتبر کشور ایتالیا است که بطور تخصصی در حوزه ساخت انواع موتور پمپ و تجهیزات مدرن کشاورزی فعالیت دارد. آنچه برند یوروماشین را در لیست 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی ما قرار می دهد ، طراحی ویژه ی انواع موتورپمپ آب دیزلی این برند است که با تکیه بر توان و قدرت بالا ، کیفیت ، عملکرد و کارائی مناسب برای کارکرد طولانی صورت گرفته است. از نکات قابل توجه در خصوص محصولات این برند عرضه محصولات برند یوروماشین در ایران به دلیل شرایط تحریم کمتر صورت می گیرد و همچنین دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش محصولات این برند به همین علت به سختی صورت بگیرد.

موتور پمپ آب کشاورزی برند Launtop

کمپانی لانتاپ از برندهای مطرح کشور چین و از شرکت های به نام و ترازاول در حوزه تولید ماشین آلات برقی و صنعتی در بازارهای جهانی است . تعهد بی وقفه به نوآوری محصول و سیستم پیشرفته CNC، R&D و Q.C در خط تولید و فروش محصولات خود تضمینی بر کیفیت کالای تولید این برند می باشد. از نظر کارشناسان فنی آی ناین عملکرد بالا، خدمات و امکانات محصول و قیمت مقرون به صرفه و مناسب از جمله مزایای ویژه ای است که پمپ آب کشاورزی برند لانتاپ را در لیست بهترین موتور پمپ آب کشاورزی قرار می دهد.

موتور پمپ آب کشاورزی برند زانتی

برند زانتی با سابقه طولانی درتولید تخصصی موتورپمپ های آب کشاورزی فعالیت صنعتی خود را ابتدا در دهه 60 میلادی با ساخت و عرضه نسخه های اولیه موتورهای دیزلی دوزمانه به منظور تجهیز مزارع و زمینهای کوچک کشاورزی محدوده خود آغاز کرد و اکنون پس از چند دهه تولید و نوآوری به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین برندها در حوزه تجهیزات موتوری کشاورزی تبدیل شده است. این برند به دلیل کیفیت اجزا و طراحی و تنوع محصول از جمله برندهای بزرگ در تولید بهترین موتورپمپ آب کشاورزی و سایر ماشین آلات صنعتی در این حوزه ، همواره مورد اعتماد کاربران صنعت کشاورزی از مزارع کوچک تا باغهای بزرگ در مقیاس صنعتی بوده است.

انواع موتور پمپ آب دیزلی

تفاوت اصلی موتور پمپ آب دیزلی و موتور پمپ آب بنزینی در نوع سوخت آنهاست. در موتور پمپ دیزلی، از سوخت گازوئیل برای تأمین انرژی موتور استفاده می‌شود. انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی به واسطه قدرت بالای خود در انتقال آب از پرمصرف ترین انواع موتور پمپ در صنعت کشاورزی محسوب می شوند. در ساختار انواع موتور پمپ آب دیزلی با توجه به نیاز موتور به تراکم زیاد ترکیب سوخت و هوا، سیلندرها باید ظرفیت تراکم بالائی داشته باشند و بنابراین باید فشار بسیار بیشتری را تحمل کنند که عموما تا 3 یا 4 برابر فشار در سیلندر یک موتور بنزینی برآورد می شود. این امر موجب ساختار قوی تر دیواره ها و در نتیجه وزن بالای این دستگاه می گردد. عموما انواع موتور پمپ آب دیزلی به همین دلیل از وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر موتورپمپ ها برخوردار هستند.

اصولا موتور پمپ آب دیزلی دستگاهی با مقاومت و عملکرد بالاتر در کاربردهای طولانی و مداوم است و با ساختار مستحکم، راندمان بالا، سوخت مصرفی ارزان و قدرت بیشتر بهره وری بالاتری در مقایسه با انواع موتور پمپ بنزینی دارند.

از نقاط ضعف انواع موتور پمپ دیزلی می توان به کاهش بازدهی دستگاه در فصول سرد سال اشاره کرد که این محدودیت به دلیل نقطه انجماد پایین تر گازوییل نسبت به بنزین است. همچنین می توان گفت موتور پمپ آب دیزلی از صدا و آلایندگی بیشتری نسبت به موتور پمپ آب بنزینی برخوردار است.

بهترین موتور پمپ آب کشاورزی دیزلیبهترین موتور پمپ آب دیزلی

در نظر داشته باشید نکات زیر از جمله مواردی به شمار می روند که توجه به آنها در انتخاب و خرید بهترین موتور پمپ آب دیزلی کمک شایانی به شما خواهد کرد:

  • خود مکش بودن موتور پمپ

پمپ خودمکش نیازی به هواگیری ندارد و آن را بصورت خودکار انجام می دهد ولی در برخی از پمپ ها به صورت دستی پر می شوند و دارای مخزن دیگری جهت هواگیری می باشند. در هنگام خرید موتور پمپ، خودمکش بودن آن حائز اهمیت می باشد زیرا موجب سهولت در استفاده و صرفه جویی در زمان راه اندازی می شود.

  • قابلیت حمل مخزن سوخت اضافی

این ویژگی در حمل پمپ در مصارفی که به جابه جایی مکرر پمپ نیاز است مورد اهمیت می باشد، این مزیت باعث می شود توانایی حمل یک مخزن سوخت اضافی همراه با موتور پمپ وجود داشته باشد.

  • وزن موتور پمپ

در مواردی که نیاز به جابجایی وجود دارد توجه به وزن موتور پمپ در انتخاب و خرید شما اهمیت بسیاری دارد.

همچنین در خرید و انتخاب بهترین موتور پمپ آب دیزلی پارامترهایی نظیردبی مورد نیاز، ارتفاع کلی دینامیک، ارتفاع مکشی مثبت خالص در دسترس، درجه حرارت بهره برداری، چگالی مخصوص، طبیعت مایع، تجربه عملیاتی موتور پمپ باید توجه نمود. بدیهی است توجه به سابقه و عملکرد برند و کشور سازنده نیز از فاکتورهای اصلی در خرید بهترین موتور پمپ آب دیزلی است.

با تمام این تفاسیر محصولات برند کوپ و ای تی کیو از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و در برند های ژاپنی نیز برند روبین اصل، مطمئناً انتخاب ایده آلی است.

در نتیجه

در این فهرست بالا سعی شده است 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی با بررسی برند و مشخصات فنی برخی محصولات آنها که در لیست کالاهای موجود در مجموعه آی ناین قرار دارد، را جهت بررسی و مطالعه شما کاربران گرامی معرفی کنیم. به طور کلی تصمیم گیری جهت انتخاب و خرید موتورپمپ آب کشاورزی مانند هر دستگاه دیگر باید بر اساس معیارهای مختلف فنی، عملکرد دستگاه و کاربرد آن در سیستم و… صورت گیرد. اگر در خصوص انتخاب و خرید موتورپمپ آب کشاورزی سوال و یا نقطه نظر خاصی دارید از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید.

نویسنده این مقاله: مریم بختیاری

۲۶ پاسخ به “لیست 10 عدد از بهترین موتور آب و موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی و بنزینی”

  1. با سلام. سولال داشتم. موتور پومپ. هیوندا از استخر اب. . مکش کند. تا. سر رمین. سیصد متر. است. می تواند. اب را ب
    رساند. ممنون. میشم. راهنمای. کنید

    1. با سلام، شما برای انتخاب دقیق نیاز به عمق استخر، میزان دبی خروجی ( سایز لوله) و میزان شیب خط لوله دارید.

    2. سلام مهدی یک روبین ۳ اینچ از عمق ۱۰ متر راحت آب می‌کشد و تا ۳۰۰ متر هم انتقال می‌دهد طبق تجربه چند ساله که با روبین کار کردم

    3. با سلام . از اینکه اطلاعات و تجارب خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم

  2. سلام موتوری میخام که ۳۰ مترارتفاع را بکشه بالابعداون ۱۵۰ مترمسقیم یعنی ۱۸۰ مترشماچه جنسی راپیشنهادمیکنین سه اینچ باشه وقیمتش چقدرهست وایا ارسال به شهرستان هم دارین ممنون میشم جواب بدین

    1. با سلام ، موتور پمپ با توجه به نیاز شما چندان مقرون به صرفه نیست بهتر است از سیستم شفت و غلاف استفاده بفرمایید.

  3. سلام؛ برای انتقال آب از رودخانه برای مسافت سی متر چه دستگاهی را پیشنهاد می دهید؟ آیا همین یک اینچ روستر میتونه از توی رودخونه یا جوب آب بکشه؟

    1. با سلام ، با در نظر گرفتن شرایط استفاده می توانید این دستگاه را به کار گیرید. برای این منظور ابتدا می بایست یک مخزن کوچک دستی در کنار رودخانه بسازید که آب نسبتا ثابتی در آن جمع شود و ساکشن پمپ از آنجا انجام پذیرد .

  4. سلام خیلی ممنون از بابت اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار میدید 🙏🙏🙏🙏 فقط ببخشید یک سوال داشتم من یک چاه ۱۴ متری دارم موتورهای ۳ انچی جواب میده ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      خیر. نهایت مکش در موتور آب ها ۷-۸ متر است. بهتر است از یک کف کش مناسب جهت انتقال آب به سطح استفاده کنید. در صورت عدم دسترسی به برق می توانید از یک موتور برق به همراه کف کش استفاده کنید.

  5. سلام وقت شما بخیر
    باغ فندق و گردو دارم با ارتفاع ۱۱۰ متر چه دستگاهی پیش نهاد میکنین ضمنآ دسترسی به برق هم ندارم

    1. با سلام . منظور خود را از ارتفاع ۱۱۰ متر نفرموده اید . آیا ارتفاع چاه این مقدار است یا باغ شما دراین فاصله از مخزن قرار دارد و اینکه آیا شیب دارید یا خیر .

  6. با سلام، برای انتقال آب از استخر به سر زمین با لوله ۳ اینچ و مسافت تقریبا ۳۰۰ متر چه برندی رو‌ پیشنهاد می کنید
    لوله ثابت است و شیب زمین خیلی کم و در حد صفر است.
    عمق استخر هم حدود یک متر است اما مساحت بزرگی دارد

    1. با سلام ، شما می توانید از موتور پمپ سه اینچ بنزیتی لانسین استفاده بفرمایید . برای استفاده بهتر توصیه می شود در ۵۰ متر پایانی از لوله دو اینچ استفاده بفرمایید

  7. سلام وعرض ادب وخسته نباشید اب لوله کشی شهری فاصله لوله اصلی تا ابگرمکن ۱۰۰مترمیباشدچه پمپی برای نصب پیشنهاد میفرمایید وبفرمایید موجوددارید وقیمت هم اگه لطف فرمایید ممنون میشم

    1. با سلام – برای محاسبه دقیق لازم است قطر لوله مورد استفاده و شیب را نیز بفرمایید ولیکن به صورت حدودی یک موتور پمپ ۲ اینچ با ارتفاع ۱۸ متر می تواند نیاز شما را برطرف کند. با توجه به تنوع برندها و مدل ها جهت دریافت مناسب ترین قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

  8. با سلام وعرض ادب خدا قوت. می خواهم آب را از رودخانه بطول ۳۵۰متر لوله برای دوهکتار زمین آب ببرم. ضمنا مسافت لوله تقربیا باشیب ۲۵درصد میباشد وبرق موجود نمی باشد. چه موتور پمپی مناسب هست؟ لازم به توضیح هست می خواهم زمین را یونجه ودرخت بکارم.

    1. با سلام . شما برای این منظور به یک موتور پمپ ۲ اینچ با ارتفاع ۴۸ متر نیاز دارید.

  9. باسلام و عرض ادب
    خسته نباشید
    برای کشیدن آب از چاه لوله گذاری شده با ارتفاع ۳۰ متر و انتقال آن بر روی زمین صاف تا فاصله حدود زیر ۱۰۰ متر چه پمپ آب برقی مناسب است؟
    محل زمین فاقد برق می باشد.
    باسپاس

    1. با سلام – برای ارتفاع ۳۰ متر موتور پمپ مناسب نیست . در صورتی که برق ندارید می توانید از شفت و غلاف با کمک موتور خودرو یا تراکتور استفاده بفرمایید

  10. سلام برای چاه بیست متری که شفت وغلاف هست می شود ازموتور بنزینی استفاده کرد مثل موتورپیکان ..یا کفکش با موتور بنزینی بگذارم ..برق نداریم گازوییل هم گرانتراز بنزین در دسترسه وکمیابتر

    1. با سلام،
      به دلیل اینکه موتور برق ها حداکثر ۸ متر قادر به مکش هستند، لذا راهکار مناسب برای شما استفاده از کفکش به همراه موتور برق نیز می باشد.

  11. با درود
    من می‌خواهم از یک استخر خاکی به عمق یک یا یک و نیم متر آب فاضلاب کشیده و روی زمین و داخل جوی آب بندازم شما چه موتور آبی را پیشنهاد میدهید. سپاس از راهنمایی شما دوست عزیز

    1. با سلام،
      اگر درصد ناخالصی زیاد باشد باید از لجن کش پروانه باز به همراه موتور برق استفاده کنید. ولی اگر ناخالصی کم باشد میتوانید از موتور پمپ سایز ۱ اینچ مدل روستر استفاده نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.