کارواش کولر گازی

کارواش کولر گازی

کارواش کولر گازی

کارواش کولر گازی به صورت دوره ای بسیار برای کولر گازی لازم و ضروریست!

به این دلیل که باعث افزایش طول عمر، میزان بازدهی بیشتر و مصرف برق کمتر کولر گازی خواهد شد. پس برای این که از کولر گازی مدت زمان بیشتری بهرمند شویم سرویس دستگاه توسط کارواش کولر گازی گزینه مناسبی است.

دلیل سرویس کولر گازی

به دلیل حساسیت بالایی که کولر های گازی دارند و با وجود قیمت بالای کولر گازی تهیه یک کارواش کولر گازی مناسب برای سرویس کولر ضروری است چرا که باعث تهویه مطبوع هوای خروجی کولر گازی نیز می شود.

زمان مناسب برای سرویس کولر گازی

برای سرویس کولر گازی بهتر است، هر شش ماه یکبار در اوایل فصل تابستان و فصل زمستان سرویس دستگاه توسط کارواش کولر گازی حتما انجام شود.  تا صدمه ای به کولر وارد نشود.

نحوه سرویس کولر گازی
1) قطع برق کولر گازی

برای کارواش کولر باید توجه داشت که برق ورودی به دستگاه قطع باشد، تا در هنگام سرویس دستگاه کولر دچار سوختگی نشود.

2) خارج کردن فیلتر کولر گازی

بعد از قطع برق کولر ابتدا درب کولر گازی را باز کرده سپس فیلتر کولر گازی را به آرامی خارج کنید چرا که فیلتر کولر گازی دارای دوده و خاکی است که در کارواش کولر گازی از شش ماه قبل وارد دستگاه شده است.

3)کاور شستشوی کولر گازی

توجه داشته باشید قبل از کارواش کولر باید حتما دور دستگاه کولر را به طور کامل کاور کشیده تا از آلوده شدن وسایل و دیوار منزل جلوگیری شود.

4) شستشوی کولر گازی

حتما دقت کنید در هنگام کارواش کولر سیستم الکترونیکی دستگاه که سمت راست کولر قرار دارد به هیچ انواع خیس نشود، پس از تماس آب با این قسمت جدا خودداری شود؛ بهتر است روی این برد کاور بکشید و یا از بخار شور برای شستشوی این قسمت به جای کارواش استفاده شود.

 

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.