شیربرقی گاز نوعی شیر ایمنی است که با قرار گرفتن در مسیر جریان خطرات ناشی از بروز نشتی و انفجار گاز را به طور چشمگیری کاهش داده و ایمنی ساختمان و خطوط صنعتی را تضمین می کند. در این صفحه سعی شده است با نگاهی به عملکرد و ویژگی های کلی به بررسی انواع بهترین شیر برقی گاز در کاربردهای مختلف بپردازیم.

گروه صنعتی ناین با همکاری گسترده با وارد کنندگان و تامین کنندگان انواع شیرآلات و تجهیزات صنعتی از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی به عنوان شرکای تجاری یکی از مراکز فروش و پخش انواع بهترین شیر برقی گاز در بازار داخلی به شمار می رود که توانسته است با تیم مهندسی مجرب، مشاوره تخصصی و ارائه مناسب ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش اختصاصی، خدمات مناسبی را جهت تامین تجهیزات در این حوزه ارائه نماید.

بهترین شیربرقی گاز

شیر برقی گاز به منظور قطع و وصل جریان گاز و بهبود عملکرد سیستم‌های ایمنی و اعلام حریق در تأسیسات خانگی  و همچنین کنترل جریان در خطوط صنعتی و تجهیزات گازسوز از جمله مشعل های موتورخانه و پکیج‌ های گرمایشی استفاده می شود. در بررسی انواع بهترین شیر برقی گاز به تفکیک عملکرد این تجهیز به معرفی انواع برندهای موجود در بازار داخلی خواهیم پرداخت. آنچه در معرفی بهترین شیربرقی گاز از نظر کارشناسان فنی گروه صنعتی ناین بسیار حائز اهمیت است نقش بسیار حیاتی کیفیت و دقت عملکرد این دستگاه در ایمنی فضای مورد نظر می باشد. از آنجا که این تجهیز به طور مستقیم وظیفه قطع و وصل و یا کنترل جریان گاز در مواقع ضروری را برعهده دارد و کمترین نقص در کیفیت و کارکرد این دستگاه بیشترین تاثیر را در ایمنی کل سیستم داراست بنابراین در بررسی و معرفی برندهای تولید کننده انواع بهترین شیربرقی گاز با نهایت دقت در کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت صورت گرفته است.

در بخش زیر برخی از انواع انواع شیربرقی گاز در برندها، سایزها باعملکردهای گوناگون قابل مشاهده است. جهت بررسی اطلاعات فنی و خرید وارد صفحه محصول شوید.

بهترین شیربرقی گاز شهری

شیر برقی گاز تجهیزی ایمنی در یک خانه هوشمند به شمار می رود که در ورودی ساختمان نصب شده و با بروز علائم خطر و حوادثی مانند زلزله ، آتش سوزی و ... جریان گاز ورودی را قطع می نماید و به دلیل کاربرد خود در خطوط گازشهری با نام شیربرقی گاز شهری شناخته می شود. در حقیقیت شیر برقی گاز فرمان قطع جریان را در شرایطی صادر می نماید که سنسورهای تشخیص حساس فاکتورهای خطر را احساس کرده باشند. به دلیل کاربرد عمده این تجهیز در خطوط گازشهری، با نام شیربرقی گاز شهری نیز معروف شده است. شیربرقی گاز در خطوط گاز شهری با ارتباط با سیستم حفاظتی و انواع سنسور تشخیص مانند سنسور نشتی گاز، سنسور دود ، سنسور حرارت و حتی سنسور زلزله در مواقع خطرمانند قطع ناگهانی و بروز نشتی یا شکستگی در خطوط انتقال گاز با سنس کردن میزان گاز و دود معلق در فضا و یا حتی لرزش زمین به صورت خودکار فرمان قطع جریان را صادر کرده و از بروز حوادث جلوگیری می کند. انواع شیربرقی گازشهری در سایزبندی ½ ، ¾  الی 2 اینچ و با جنس بدنه آلومینیوم طراحی و روانه بازار می گردد. در نگاه کوتاهی به تولید کنندگان بهترین شیربرقی گاز شهری که در بازار داخلی ایران موجود هستند می توان به شیربرقی گاز جیواکس، ماداس ، کروم شرودر، تکین گاز اشاره کرد.

- شیر برقی گاز جیواکس GEVAX

کمپانی GEVAX با بیش از پنجاه سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع شیربرقی و سلونوئید ولو، از تولیدکنندگان انواع باکیفیت ترین و بهترین شیربرقی گاز از نوع شهری در کشور ترکیه می باشد. محصولات کمپانی ترکیه ای- اروپائی جیواکس که با همکاری کمپانی آمیسکوایتالیا تولید می گردد، در طیف وسیعی از صنایع گاز، نفت و پتروشیمی، صنعت آب، صنعت ساختمان و... کاربرد فراوانی دارد. نبوغ و نوآوری در طراحی، قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا، برخورداری از برترین استانداردهای کیفی روز اروپا و دنیا از مشخصه های اصلی محصولات جیواکس است.

- شیر برقی گاز ایرانی تکین

گروه صنعتی تکین گاز درراستای ارتقای سطح ایمنی دربحث گازرسانی ومبحث 17 مقررات ملی ساختمان وروند رشد استفاده ازگازشهری از سال 1389 فعالیت صنعتی خود را با توجه به پتانسیل های موجود ازنظرکیفی، توان تولید، قیمت رقابتی وتاییدیه ها واستانداردهای لازم آغاز نمود. شرکت تکین گاز با اخذ تاییدیه های لازم ازشرکت ملی گازایران وموسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی وسازمان آتش نشانی کشور سعی برآن دارد تابتوان گامی هرچند کوچک درراستای فرهنگ سازی وارتقاء سطح ایمنی دربحث گازرسانی برداشته باشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و استانداردهای تولید در بازارهای داخلی ایران و کشورهای همسایه عرضه می دارد.

بهترین شیربرقی گاز مشعل

این نوع از شیر برقی گاز برای کنترل و یا قطع جریان گاز در انواع مشعل اتمسفریک و یا مشعل های فن دار، جهت سیستمهای گرمایشی ، موتورخانه ها، بویلرها و کوره های صنعتی و دیگر تجهیزات گازسوز در سایزبندی از ½ الی 4 اینچ با جنس بدنه آلومینیوم و در برخی موارد برنج طراحی شده است. در بررسی اجمالی برندهای تولید کننده بهترین شیربرقی گاز مشعل که در بازار داخلی ایران موجود هستند نیز می توان به شیربرقی گاز دانگز، شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز و برند EMC چین اشاره نمود.

- شیر برقی گاز دانگز

دانگز ( DUNGS ) کمپانی خوشنام آلمانی محصولات خود را برپایه ایمنی و کیفیت احتراق گاز با دقت بر کیفیت و دوام بالا جهت کاربرد در سیستم های گرمایش و سوخت رسانی طراحی کرده است. محصولات کمپانی دانگز مجموعه بسیار کاملی از ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در فن آوری کنترل و اندازه گیری، تعدیل و انتقال گاز‌های احتراق و هوا را در برمیگیرد. از حوزه های مهم فعالیت شرکت دانگز شیر برقی گاز است که در رده مهم ترین محصولات دانگز و از انواع بهترین شیر برقی گاز مشعل نیز قرار دارد.

- شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز

انواع شیربرقی گاز مشعل ایرانی طرح دانگز شامل نمونه های اصلی آلمانی و نمونه های ساخت ایران میشوند که با تفاوتهایی در کیفیت و قیمت به فروش می رسند. شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز با استفاده از تکنولوژی طراحی ساختار محصولات دانگز اصل آلمان ساخته شده است.  انواع شیربرقی گاز ایرانی طرح دانگز نیز همانند نمونه اصلی خود در سیستم های انتقال و کنترل گاز کاربرد فراوان دارند. لازم به ذکر است محصولات طرح ایران از کیفیت وعملکرد مناسب در سطح مدل آلمانی برخوردار بوده و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از مدل آلمانی است.

گروه صنعتی ناین به عنوان مرکز فروش انواع شیربرقی گاز در این صفحه با نگاهی کوتاه به عملکرد این محصول و معرفی بهترین شیربرقی گاز برحسب برترین برندهای موجود سعی نموده است روند بررسی فنی و خرید این تجهیز را برای شما کاربر گرامی آسان نماید. چنانچه سوال و یا نقطه نظری دارید از طریق کامنت در انتهای این مطلب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *