نمایندگی شیر برقی دانگز DUNGS | فروش + قیمت

محصولات دانگز آلمان 

دانگز ( DUNGS ) کمپانی خوشنام آلمانی محصولات خود را برپایه ایمنی و کیفیت احتراق گاز به همراه طول عمر بالا، در سیستم های گرمایش و سوخت رسانی طراحی کرده است. این کمپانی به شکل تخصصی روی سیستم های سوخت رسانی و موتور به خصوص در زمینه شیر برقی گاز فعالیت نموده و نوآوری های بیشماری را در این صنعت و در سطح جهان به نام خود ثبت کرده است. محصولات کمپانی دانگز مجموعه بسیار کاملی از ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در فن آوری کنترل و اندازه گیری، تعدیل و انتقال گاز‌های احتراق و هوا را در برمیگیرد. سیستم‌های مدیریت مشعل رگولاتور فشار، سوئیچ فشار برای گاز و هوا، انواع شیرهای برقی، تله بخار، شیرهای توپی، موتورهای پروانه‌ای و اکچویتور و گیج فشار از جمله تولیدات کمپانی دانگز هستند که در منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری، صنعت، کارخانجات تولیدی، ایستگاه‌های تقلیل فشار و موتورخانه‌ها کاربرد فراوان دارند. از حوزه های مهم فعالیت شرکت دانگز شیر برقی گاز است که در رده مهم ترین محصولات دانگز نیز قرار دارد.

دانگز = ایمنی + طول عمر بالا

محصولات شیر برقی دانگز

شیر برقی گاز دانگز اصل آلمان

همانطور که گفته شد از مهم ترین محصولات عرضه شده توسط دانگز، شیر برقی است. شیر برقی گاز دانگز تجهیزی است که غالبا از جنس آلومینیوم ساخته شده و مسیر حرکت سیال مایع و گاز را هدایت و کنترل می کند. این نوع شیرآلات از دو بخش بدنه اصلی و محل قرارگیری بویین تشکیل شده است. شیر برقی گاز دانگز اصل آلمان در دو نوع مکانیزم قطع و وصل و تدریجی همراه با دو نوع عملکرد نرمالی کلوز NC و نرمالی اوپن NO در سایز های مختلف شامل ½ ، ¾ ، 1،1 ½ ، 2 و 3 اینچ در بازار موجود می‌باشند. لازم به ذکر است هر دو نوع شیر برقی ON/OFF و شیر برقی تدریجی گاز در مجموعه صنعتی آی ناین با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی اختصاصی ناین با شرایط فروش در  نمایندگی شیربرقی دانگز به فروش می رسد.

شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز

انواع شیربرقی گاز دانگز در ایران شامل نمونه های اصلی آلمانی و نمونه های ساخت ایران میشوند که با تفاوتهایی در کیفیت و قیمت به فروش می رسند. شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز با استفاده از تکنولوژی پیشرفته طراحی و عملکرد دانگز اصل آلمان ساخته شده است.  انواع شیربرقی گاز ایرانی طرح دانگز نیز همانند نمونه اصلی خود در سیستم های انتقال و کنترل گاز شهری و گاز طبیعی مانند تأسیسات گرمایشی ساختمان، مخازن گاز، تأسیسات مناطق گاز شهری و … کاربرد فراوان دارند. لازم به ذکر است محصولات طرح ایران از کیفیت و عملکرد مناسب در سطح مدل آلمانی برخوردار بوده و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از مدل آلمانی است.

نمایندگی فروش شیر برقی گاز دانگز

ناین عرضه کننده انواع شیر برقی گاز دانگز با مکانیسم های تدریجی و ON/OFF، در دو نوع شیر برقی گاز دانگز اصل آلمان و شیربرقی گاز ایرانی طرح دانگز بوده و ضمن تضمین اصالت و کیفیت با قیمت مناسب و گارانتی اختصاصی به مشتریان عزیز عرضه می گردند. این مجموعه با همکاری نزدیک تجاری با واردکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی معتبر در بازارهای داخلی و خارجی به عنوان یکی از مراکز پخش انواع شیربرقی گازی و تجهیزات مربوطه به شمار می رود که تاکنون توانسته است با حفظ ویژگی و شرایط کاری همانند نمایندگی شیربرقی گازی دانگز اصل آلمان و شیر برقی گاز ایرانی طرح دانگز خدمات مناسبی را جهت تامین تجهیزات صنعتی در این حوزه ارائه نماید.

لینک های مرتبط:

نویسنده این مقاله: مریم بختیاری

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.